{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Larm!!! {{forumTopicSubject}}

Åh ha, jeg er ved at være godt irriteret på mine overboer og forskellige naboer herude på Skjoldhøj. De har allesammen en eller anden træls ting med, at deres musik skal spilles så højt så vi andre ikke kan undgå at høre det. Jeg har ikke sarte øre, tværtimod. . . så lider jeg af nedsat hørelse og er selv musikstuderende. Men jeg fatter simpelthen ikke at de ikke kan forstå det er irriterende!
Specielt når vejret er godt, så bliver vinduerne slået op - og så er der musik for fulde drøn. Selv ligenu kan jeg høre en eller andens musik, og jeg vil bare gerne have ro.
Grrrrrrrrrrrrrr..............

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Larm!!!
  • #1   23. feb 2009 Ja, det er død irriterende, at de skal være så respektløse, og at de ikke kan forstår det er træls for os andre. Nogle gange kan jeg ikke finde ud af om det er mit hoved der er ved at blive skør, for nogle dage runger det rigtig meget herinde.

• #2   23. feb 2009 Kender det godt, har selv boet i en to værelses kollegielejlighed. Løsningen på problemet, er et hus på landet:)

• #3   23. feb 2009 Henrik: Ja, jeg er igang med at finde et andet sted at bo - for det er pænt sagt, ved at drive mig lidt til vanvid. Og jeg frygter allerede sommeren her på kollegiet. Der er nemlig fælles græsplæne ude foran vores vinduer, og der har folk en tendens til at stimle sammen, og holde fest til langt ud på natten - når vejret er godt.

• #4   23. feb 2009 Velkommen til Skjoldhøj:-)

Ikke alle steder på Skjoldhøj er lige slemt, synes jeg... Opgangene er selvfølgelig de værste - nogle bedre end andre - men lejlighederne er ofte de bedste - LÆS mindst larmende...

• #5   23. feb 2009 Rie J: Hehe tak. . . til sommer har jeg boet her i 4 år, og tror min tid er ved at være sluppet op herude. Jeg bor i en 1 værelses lejlighed herude, hvor der er en opgang lige ved siden af. Det er en de der blokke med 3 etager. I opgangen ved siden af bor der en masse østeuropæere, der ikke rigtig kan finde ud af at leve efter de danske husregler. . . så de laver bare deres egne smiley

Kommentér på:
Larm!!!

Annonce