{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Jeg kan snart ikk mere... {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige flyttet sammen med min kæreste og vores to dejlige hunde i en ny lejlighed...

Men jeg har problemer med min gamle udlejer... Hun vil ikk give mig mit indskud på 7000 kr. tilbage, selvom det var aftalen... Hvis jeg selv malede lejligheden ved fraflytning ville jeg få hele mit indskud på 7000 kr. tilbage...

Nu er der imidlertidigt dukket en masse problemer frem fra hendes side af. Hun mener at: lejligheden er ikk malet godt nok (vi er jo ikk professionelle malere, hvad forventede hun), der er ikk gjort godt nok rent, der er fundet mug på badeværelset osv osv.
Det skal lige siges, at badeværelse er et meget gammelt badeværelse med grønne fliser, stort toilet der er boltet fast til gulvet og en gammel gammel, stor vask med kold og varm hane i hver side. Hun mener det er min skyld, at der er mug på væggene derinde og det mener jeg ikk at det er i sådan et gammelt badeværelse.

Hun har nu haft ringet og sagt, at hun ikk vil give mig resten af indskuddet (har fået 2000 kr, men mangler de resten 5000 kr) pga det mug hun åbenbart har fundet på hendes gamle badeværelse, at hun har haft ISS ude og rive halvdelen af væggen ned, at hendes revisor har sagt at jeg bare kan melde hende til LLO (det har jeg truet hende med, da de tidligere lejere har haft samme problem med hende), at de nye lejere har været inde og male det hele om, at jeg ikk skal kontakte hende mere osv osv.

Hvad skal jeg gøre? Konen er psykisk syg og det skal åbenbart gå udover mig nu... Jeg kan ikk mere...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kan snart ikk mere...
Kommentér på:
Jeg kan snart ikk mere...

Annonce