En Lykkelig Tråd <3 {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Nu er det min tur til at dele min glæde med jer
Jeg er 19 år gammel og er "hjemmegående" pga kroniske smerter i hele kroppen. Dette har givet mig mange ufordringer, bl.a. med venner, job, skole og ikke mindst kæreste.
Nu er mit liv bare gået op af bakke i næsten 2 år
Jeg har fået en dejlig kæreste som bakker op om mig og respektere at der er nogle ting jeg bare ikke kan, men samtidig ikke "over-beskytter" som om jeg var skrøbelig !
Jeg har en dejlig familie som forstår og lytter - og hjælper alt det de kan uden at deres ejet liv bliver påvirkerket!
Har fået få men gode venner og holder meget af dem og deres livsglæde!!
OG jeg har fået Min egen lille hund, som holder mig glad og igang hele dagen
Alt dette er måske normalt for nogle, men som dem der er blevet moppet igennem hele barndommen, så er dette meget stort !!
Heh, ved ikke hvorfor jeg ville skrive dette..
Håber der er andre der er glade og lykkelige som mig
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Ønsker for dig at det fortsætter ad den vej *S*
Jeg har selv været igennem meget, men har heldigvis også en dejlig søn og skøn kæreste, som forstår at jeg ikke kan klare alt, og en dejlig familie og svigerfamilie - og ikke mindst hundebassen. Livet er skønt :-))
nov 2007
Følger: 58 Følgere: 55 Hunde: 1 Emner: 230 Svar: 894
jeg blev før selv mobbet med min´mor var død ovs.
nu kommer det ind af det ene øre og ud af det andet.
men hvis det blir for meget slår jeg .
men dejligt at høre (:
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
dec 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 527 Svar: 6.805
Det gør vi meget herhjemme og prøver altid at huske at glædes over de "små" ting her i livet.
Dejligt at læse, at du er glad for dit liv & at du har en masse blessings
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Robert2 - Præcis !! - det er også det der har gjordt mig så glad, så lavede kæresten lige en skøn middag med lys og 3 retters menu, så er jeg glad i en uge
jul 2008
Men Babysteps right.. en dag af gangen osv Så kommer det godt
jul 2008
ja jeg er så blevet moppet fra 5 til 10 klasse.. af den ene grund at jeg ikke havde nogen penge ? det førte jo så til at jeg ikke kunne købe tøj, smykker, makeup eller noget lign. - jeg havde en fantastisk barndom pga mine forældre.. men skoletiden var grusom, heldigvis har jeg da lært en masse om hvordan man IKKE behandler andre mennesker..
En god "lesson" - ud af noget negativt kan der komme noget mindst ligeså positivt !
En Lykkelig Tråd <3