{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Er så gal at jeg kunne............... {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så edder-fløjteme &%@£$€$¤#¤%&/¤%#¤%"#¤%¤%&%/&%(¤%"#¤%@#¤%#¤&&/#"#¤

GAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=114880

"¤%#&"¤%"$£€£$€@£$

jeg er simpelthen så gal at jeg kunne TUUUUUUUUDE!!!!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så gal at jeg kunne...............
  • #1   1. maj 2009 jerg overvejer dybt seriøst for aller første gang i de 2-2½ år jeg har haft profiler her på hunde-,heste-, katteGallerier og Baboom at klage til en HA'er!!!!!!!!!!

• #2   1. maj 2009 ???? hvad ?

• #3   1. maj 2009 Jeg tror du er nødt til at uddybe smiley

• #4   1. maj 2009 ??

• #5   1. maj 2009 det hele står i linket...

det er en tråd som jeg har oprettet på baboom (også herinde og på de andre gallerier) og så er der nogle #¤%¤&#¤3$€£$€@#¤%#¤% der mener at de er ihhh og åhhh så kloge!!!!

læs linket... det er ikke så langt...

• #6   1. maj 2009 det aller-aller-aller-aller-aller-aller-aller sidste man skal gøre på denne jord er at beskylde MIG for at jeg vil have andre til at lave mine lektier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #7   1. maj 2009 Ja okay, sikke da nogle spader.

• #8   1. maj 2009 undskyld håber ikke du tager det imod surt:-)) men det er baboom du har skrevet i ..det kommer vel ikke bag på dig at der evt kan sidde nogle hmmm mindre begavet mennesker der ..som egentligt ikke kan svare på sådan noget ..og derfor bare skrive platte ting tilbage ...
    håber du forstår ,,lad ikke sådan nogle folk gå dig så meget på ...det er de/det ikke værd;-))

• #9   1. maj 2009 Spørg på Baby-galleriet også......de er vant til at bruge underlige ord til babyerne.... sådan nogen her..... /&&¤&(/)¤#%¤&(/)?)(==?(/&%&¤¤

• #10   1. maj 2009 spader.... stakkels spade der står i redskabsskuret...

jeg har ikke ord for det her...

er glad for at jeg har en eks jeg kan ringe til og få luft... ellers var jeg da godt nok eksploderet for længst...

men hvad mener I?

skal jeg kontakte en HAér? eller?

for det der, det vil jeg simpelthen ikke finde mig i...

jeg har aldrig haft problemer i dansk... allerede i første klasse blev jeg sat til at hjælpede andre i klassen, da jeg altid var færdig før alle andre og íkke havde problemer af nogen art....

mit eneste problem er, at jeg er løbet tør for måder at forklare det på til alle de dejlige perler jeg går i klasse med........

• #11   1. maj 2009 De har jo ikke gjort noget galt?

• #12   1. maj 2009 der frimler jo med brianer poptøser og "se mit billede ligner jeg bare ikke en der ved hvordan jeg skal klæde mig på så folk kan respektere mig" piger ..m.m
    (ej ok den var måske lidt ond) hehe

• #13   1. maj 2009 nej selvfølgelig er de ikke det...

men nogle gange har jeg været heldig at få nogle ret så seriøse svar derindefra... så tog chancen.....

men det der er det aller-aller værste er, at de beskylder mig for at jeg vil have dem til at lave mit projekt... det vil jeg overhovedet ikke...

godt nok har det ikke været færdig i en måned (men det kommer ikke dem ved) men at de beskylder mig for det!?!?!?!?...

det er min værste oplevelse derindefra... jeg er (heldigvis) faldet lidt ned, aå jeg kan snakke ordentligt og tænke ordentligt, meeeeeen...alligevel...........

• #14   1. maj 2009 Hvis du er så god til dansk......... så læs lige det du har skrevet ovenover... en gang til.... og ret stavefejlene... ... :O)

• #15   1. maj 2009 sorry stave fejl ...(men fik da selv 11 taller i dansk) men ok det er også mange år siden :-))

• #16   1. maj 2009
    *NITTIB* *Lasse*&*Nanna
    ikke smide noget på bålet lige nu !!!

• #17   1. maj 2009 de stavefejl er tastefejl i raseri-fustration-lign... smiley

ikke gjort nogetgalt? hvordan har du det med at blive beskyldt for noget du ALDRIG har gjort eller noget du aldrig kunne finde på at gøre??????????

• #18   1. maj 2009 Hmmm...... hvis man sidder og praler med hvor dygtig man er til dansk....så gør det da ikke noget , at man staver rigtigt ... vel ?.... *GG*

• #19   1. maj 2009 nej... ved det godt... men kan slet, slet ikke tænke klart lige nu... burde sove, men kan simpelthen ikke fordi jeg er så meget oppe at køre over det her...

må også indrømme at jeg ikke lige orker at tjekke de stavefejl nu, detmå jeg gøre i morgen...

• #20   1. maj 2009 Jamen hvor kan de vide fra at det ikke netop er det du har gang i? Det er jo ikke 1. gang at sådan noget er set ...

Men hvis du føler at du har noget at beklage dig over så gå til en HA'er derinde :o)

• #21   1. maj 2009 men det er også det, at jeg - endelig - har overskud til at gøre noget for andre, og ikke kun mig selv efter en lang deppresion, samt kampen for at finde ud af at det var en deppression, og så pisser det mig virkelig bare af, at folk beskylder mig forsådan noget pis!!

• #22   1. maj 2009 nu har jeg også skrevet hvad emnet på mit projekt er, så må jeg se hvad der sker i morgen...

håber eddermanme de kommer til fornuft...

• #23   1. maj 2009 Ja... Ja.... ok så......jeg er sgu normalt ligeglad med hvordan man staver .

Men når man ligefrem sidder og bander på den måde..... og fortæller hvor formidabel man er til dansk...... så vil jeg da lige fortælle dig , at man IKKE staver til ...HENVENDE..... sådan her---->... HENVÆNDE.... som du gør i dit link........ Sorry...

• #24   1. maj 2009 ja selvfølgelig... dener squ dum... hehe... den havde jeg slet ikke set... men nu har jeg nu også haft temmelig travlt på det sidste...

måske jeg skulle sætte to timer af til at rette stavefejl på søndag... af de 5-8 sølle sider det må fylde... og skal også nok huske alt det der ikke tæller med i sideantallet...

• #25   1. maj 2009 vil så lige hjælpe med at sige til dig især fordi du har/haft en depresison og ikke tænke så meget på at hjælpe andre mere men vær mere egoistisk(det behøver ikke at være dårligt) og tænk på digselv .

• #26   1. maj 2009 :O)

• #27   1. maj 2009 depression..hehe nu skal man fa...passe på ..

• #28   1. maj 2009 jeg tager skam også mig selv i første række... er der noget jeg har lært, så er det at jeg skal først, så kan alt andet komme bagefter...

lige og lige... har været ude af den i ca et ½ år, men har været en smule nede og dykke et par gange, men er pt inde i en super god periode, hvor jeg har overskud til det hele...eller i hvertfald meget... og det er super skønt... det er første gang i over tre år nu... såå...
    og så kommer sådan et par idioter og ødelægger det hele fordi de tror de ved det hele...

men jeg føler en kæææmpe tilfredshed hvis jeg på den ene eller den anden måde kan hjælpe andre mennesker, ogjeg vil gerne hjælpe...

• #29   1. maj 2009 "jeg tager skam også mig selv i første række... er der noget jeg har lært, så er det at jeg skal først, så kan alt andet komme bagefter..."

Er det ikke noget langt de fleste unge mennesker er gode til ?

• #30   1. maj 2009 Charlotte- lad være med at tage dig af de mennesker.
    Sorter svarene fra, og brug de oplysninger du har fået til noget positivt.
    F..K resten!
    Smil, for idag er endnu en skøn dag smiley

• #31   1. maj 2009 syntesw de er lidt onde.. og kommentar din alder smiley !

Men læserbrev er sådan et man f.eks. kan komme i avisen som f.eks. bondemande kan se hvor du klager over for mange køer... osv smiley

Indledning er f.eks. i en bog.. Ved ikke om du kender den med fisken ?! Hovedet er på vej ind.. hvor du beskriver fisken osv... Kroppen er fyldet 'i bogen' og halen er slutningen smiley

De andre kender jeg ikke godt nok :o)

• #32   1. maj 2009 C E

jeg er blevet det... før i tiden vendte jeg vrangen ud på mig selv for at behage dem jeg boede hos... det var først da jeg mistede næsten hele min fysiske styrke efter en omgang kyssesyge, at jeg måtte begynde at acceptere, at jeg for det første ikke kunne det jeg havde kunne før, hverken mængdemæssigt eller tidsmæssigt ( kunne dårligt vande blomster, da jeg havde svært ved at løfte en el-kedel halv fyldt med vand)... det var først efter flere måneders forgæves kamp for at kunne det jeg normalt kunne at jeg meget, meget langsomt fandt ud af, at jeg bare måtte acceptere, at det kunne jeg altså bare ikke mere... men der var det desværre for sent. jeg havde allerede fået depressionen,´som det så yderligere tog lægere 1½ år at finde ud af, at jeg havde... det var først da flere herinde, på kattegalleri og på Baboom spurgte mig om jeg var blevet testet for en depression og en sendte mig en test over nettet, at det gik op for mig, at det kunne være det... afsted til lægen og fortælle om min mistanke, og ganske rigtigt... så testede lægen mig og jeg havde en middelsvær depression...

hvis folk beder mig om noget, så er jeg virkelig nødt til at huske mig selv på, om jeg virkelig har tid/overskud til det. jeg har meget svært ved at sige nej til at hjælpe folk stadigvæk... min søster (fra en plejefamilie, men elsker hende højere end hvis hun var min bio søster) skal nærmest bare flæjte, så kommer jeg halsende efter hende som en lalleglad labrador...

jeg indrømmer det gerne: jeg er ikke som de fleste andre unge mennesker... og det har virkelig givet mig problemer på venne/veninde-fronten....

• #33   1. maj 2009 doberman - den med fisken kendte jeg godt nok ikke... den må jeg høre lidt nærmere om...?

jeg er også glad i dag... smiley

det er en dejlig dag... jeg skal i skole, afleverer problemstilling i matematik, desværre have min hade-engelsklærer, men efter skole skal jeg interviewe min storesøster (^^^), så skal jeg på arbejde, og i aften kommer min kæreste og er her hele weekenden...
    og jeg har snar t fødselsdag, så det er helt igennem en dejlig dag smiley

• #34   1. maj 2009 men nu virker det da som om de er kommet bare en smule til fornuft...

• #36   1. maj 2009 ja... men jeg er altså ikke så kold at jeg kan lide at se dem fucke det helt op... for hvis de ikke består hvad så? går de så ud og laver en masse l*rt og ødelægger tilværelsen for velintegrerede indvandrere og flygtninge?

og så lever jeg lidt efter den regel der siger: vær mod andre, som du selv gerne vil behandles...

• #38   1. maj 2009 Jeg står altså lidt med samme undren, som nogen af de folk på baboom. Hvorfor skal du have svar fra dem, hvis du allerede kender svaret??

• #39   1. maj 2009 ja, man er langt ude, hvis man ber om lektie hjælp i et forum.

• #40   1. maj 2009 efter i dag, hvor der skulle afleveres matematik-oplæg og de to der har mest brug for det jeg ville lave i dansk først kommer to timer efter matematiktimerne, og derudover ikke har lavet noget hjemme og yderligere ikke fatter noget, så nu gider jeg simpelthen ikke.

gider ikke hjælpe dem!
    nu må de fandme dejle deres egen sø...

• #41   1. maj 2009 ja... gider squ heller ikke mere...

Kommentér på:
Er så gal at jeg kunne...............

Annonce