jeg er så gal ! {{forumTopicSubject}}
ja jeg er netop kommet hjem fra en tur til horsens hvor kæresten og jeg har været til en guidet rundtur i det gamle horsens statsfængsel, bagefter ville vi køre et smut ned i horsens by hvor vi ville finde et sted at spise. vi fandt en bones og parkerede bilen ved parperingspladsen bagved resturanten. da vi når om til indgangen til resturanten har de (bones) stillet et stort skilt op hvor der står:
Bones administrerer ikke parkeringspladserne som befinder sig bag ved resturanten.
der forefindes dog 9 parkeringspladser med bones logo hvor du som vores gæst må parkere i 2 timer uden betaling hvis p-skiven er indstillet korrekt.
resten af parkeringspladserne uden bones logo er betalingsparkeringspladser.
godt de havde stillet et skilt op tænker vi og skynder os om for at flytte bilen til en parkeringsplads med bones logo. da vi så er færdige og kommer ud sidder der kræftedeme en p bøde i forruden. hva satan tænker jeg og går ind i resturanten, hvor en anden gæst som holdte samme sted også har fået en p-bøde også står.
det er åbenbart kun ungarbejdere eller noget lignende der er på arbejde og den lille blondine pige siger at "jamen jeg har også lige ringet til min chef og skændt ham ud" vores skilt er meget misvisende siger hun. JA i den grad, for hun siger senere at grunden til bøden er at der skal benyttes betalings billet imellem 13- og 17. det havde de dog overhovedet ikke skrevet på deres skilt ??
synes i ikke det er for dårligt ?
nu er jeg normalt ALDRIG en som brokker mig, eller er nærrig !!
men det her er bare så misvisende og jeg mener ikke at det er europark som har lavet fejlen, men bones pga deres skiltning til deres kunder, så jeg mener at de burde æde bøden. jeg er godt klar over at man ikke kan stille noget op i mod europark, men når bones har sat et kæmpe skilt op med den tekst på ?
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 632
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.640
jul 2008
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.710
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
jul 2008
jul 2008
for på besgøget hos bones fandt jeg også et hår i maden og slog en flig af min ene fortand... dyr fornøjelse at være på bones.
desuden har jeg denne måned en dyrlæge regning på 10.000, nogen har sparket mit sidespegl af min bil i indkørslen, og nu en p bøde !
jeg er så gal !