{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Vil gerne sige tak. (Ikke hund) {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev en tråd den anden dag, ang endetarm på min kat.
Jeg skriver denne tråd, for at takke dem, som skrev til mig, og jeg føler at jeg må skrive hvad der skete derefter.

Efter 2 forsøg på at få endetarmen ind på plads blev den der også, men desværre begyndte hun at tisse over det hele, kun få dråber af gangen, afføring havde hun intet af.

Hun var en meget renlig kat, som ALDRIG har tisset andre steder end i kassen, eller i naturen, og derfor sagde det mig at den var helt gal med hende.

Jeg ringede til dyrlægen til morgen, og vi fandt sammen frem til at det nok var bedst at hun endte sine dage idag.

Kl 9.15 åndede jessie ud for sidste gang. Hun har fået fred, efter et langt og godt liv.
Selvom at det er hårdt, så har jeg kun gode minder fra alle de år hende og jeg har været sammen. det er sådan det skal være, hun skulle ikke igennem en masse, for til sidst at måtte opgive.
Det viste sig at hun havde væske i lungerne, for da dyrlægen skulle sprøjte den blå væske ind i hjertet, ramte hun lungen istedet, og der kom væske med ud i sprøjten. Så jeg ved det er det rigtige, men for pokker ens hjerte er næsten revet i stykker.

Nu skal hun begraves i vores have, så jeg kan gå ned til hende, og ligge en blomst.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil gerne sige tak. (Ikke hund)
Kommentér på:
Vil gerne sige tak. (Ikke hund)

Annonce