{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Vil nok bare gerne sige TAK {{forumTopicSubject}}

nærmer mig nu de 3 mdr. for Elmos aflivning, og er ikke i nærheden af at være kommet mig over det, men men men vil sige, at HG har været en stor hjælp.
Har ikke været så aktiv herinde på det sidste, men er ved at komme igang igen.
Tak til dem, som har kommet med søde kommentarer til Elmos profil, fotos, videoer og de pb'er som mange har sendt. Det har på en eller anden måde hjulpet, at andre kan se, hvor dejlig han var... ikke at det vigtigste er, hvad andre synes, men det gør bare en forskel.
Så tak tak tak... dejligt med sådan et forum i en meget svær tid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil nok bare gerne sige TAK
  • #1   4. jun 2011 Jeg ved hvordan du har det jeg har lige rundet de 3 måneder med Gizmo og nej, man kommer sig ikke så hurtig, man kan jo ikke andet end at savne dem :-(((

    Men jeg er sikker på vi får nemmere ved at leve med det med tiden, men jeg kan godt forstå du savner din Elmo, han så skøn ud og jeg er ikke i tvivl om hvor meget du elskede ham smiley


  • #2   4. jun 2011 Dejligt at høre at du stille og roligt er ved at komme ovenpå igen, Louise :O)))

    Selvom sorgen aldrig helt forsvinder, så skulle den jo gerne blive til at leve med en dag... Jeg ved om nogen hvor hårdt det er at miste - så føler virkelig med dig!

    Elmo var noget ganske specielt... Men det er jeg sikker på at den næste også bliver på sin egen måde :O)


  • #4   4. jun 2011 Ja.. i har alle ret.. og det er et godt forum, fordi der er andre, som har prøvet næsten det samme som mig, og kan sætte sig ind i det at miste sin bedste ven...

    Michelle.. jeg håber jeg bliver klar til en ny buller, når jeg kommer hjem.

    Ulla.. her vrimler med små hunde, så det er kun held, at jeg ikke har stjålet en lille hvalp med hjem. Skal dog passe en tjenestehund her i juli, så det glæder jeg mig til.. og det siger lidt om hvor desperat jeg er.. bryder mig ikke om Schæfere, men gør alt for at få lidt hundeselskab smiley


  • #6   4. jun 2011 jeg prøver at kigge væk smiley

  • #7   4. jun 2011 Jeg har ikke fulgt så meget med herinde - men det gør mig ondt at du har mistet din dejlige Elmo.

    Jeg mistede hunden i mit liv for snart 2 år siden - og kalder stadigvæk på hende af og til smiley


  • #8   4. jun 2011 Åh, hvor jeg ved hvordan du har det.
    Jeg synes også HG var en kæmpe trøst for mig, da vi mistede Hemingway.
    Jeg fik så mange søde og trøstende beskeder, og dem værdsætter jeg virkelig (og de folk der skrev den gang, skal virkelig vide hvor taknemmelig jeg er, selvom jeg ikke var god til at få svaret tilbage på det dengang, da det gjorde for ondt)

    Jeg synes virkelig HG'erne finder ud af at stå sammen i de svære situationer, og det synes jeg gør det hele værd smiley

    På en eller anden måde, så lærer vi jo hinandens hunde at kende - også selvom langt de fleste af os aldrig har mødt hinanden i virkeligheden.


  • #9   4. jun 2011 Fætter Karin.. tak..

    Danielle.. ja jeg husker tydeligt med Hemmingway... og ja så stod jeg selv i situationen, og så først der mærker man, hvor slemt det er.

    Jeg må indrømme, at det til tider er en smule selvpinere, at sidde og kigge på alle mine billeder og videoer.. men på en måde hjælper det mig også... men savnet er stadig alt for stort... og hvis folk vidste, hvor meget jeg stadig græder, så ville de nok tro, at jeg er lidt tosset... men håber det bliver bedre, selvom det føles umuligt pt.


  • #11   4. jun 2011 Som skrevet andet sted, så er det skide uretfærdigt, det du og smukke Elmo skulle igennem smiley

    Folk der ikke er hundemennesker vil nok aldrig forstå dit savn, men herinde tror vi ikke du er tosset ( altså mht. savnet ) .....

    Håber du trods dette har et super god oplevelse på Grønland og nyder naturen, du må snart få taget lidt billeder deroppe og dele med os.


  • #12   4. jun 2011 Mistede min Dafne i januar, og er ikke kommet mig over savnet, men før gjorde det ondt og jeg græd nærmest dagligt, og det helt op til vi den 12. maj hentede ny hund, tænker stadig på Dafne dagligt og takker hende for den gode gode hund hun var, og at un var så god og fyldte så meget at livet uden hund ikke er et liv, nu gør det ikke ondt længere nu er det med gode minder og stor taknemmelig jeg kan tænke tilbage og er sikker på at hun har en pote med i spillet ved at vi nu har fået en voksen hund Nova som bare er så god...
    Så er sikker på at du kommer videre, og du af ære overfor Elmo giver en ny hund et godt liv.... Men kig dig for find den rigtige, var selv ved i panik at kunne sige ja til hvad som helst bare for at få hund, gjorde det ikke men endte også med den der bare passer til os.... God rejse !!


Kommentér på:
Vil nok bare gerne sige TAK

Annonce