657 visninger
|
Oprettet:
Åh sikke en dejlig dag {{forumTopicSubject}}
Den eneste fridag jeg har på ugen og så får man sådan et dejligt vejr. Det er jo perfekt!
Jeg har været i haven, ryddet op i skuret og kørt på lodseren + brændt en masse haveaffald af.
Nu er der sgu klar til at der kan komme mænner og bygge hundene en hundegård i næste weekend.
Hundene har været med i haven hele dagen og bettemand var med i det hele, så de er begge fuldstændig bedøvet nu.
Hvad har i andre fået sådan en dejlig dag til at gå med?
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 1.166
Jeg har været i Thisted og besøge min mormor på 93 på sygehuset og herefter på besøg hos mine forældre.
Chianti har nydt at være på landet hos mine forældre, så hun er helt færdig nu
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 337 Svar: 2.583
Malene: Jep har også mega god samvittighed, men det skulle også til. Vi skal have bygget en hundegård og noget af vores skur skal så laves så de kan gå derind i skygge om sommeren og i læ om vinteren, så der skulle jo ryddes ud.
Hold da op jeg glæder mig til at få hundene derud og gå når vi er på arbejde. Satser kraftigt på at det gør at jeg kan skære en smule ned på rengøringen igen. Manner sådan 2 hunde sviner!
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.289
Du må godt komme forbi mig i næste weekend, lyder da som om du får noget fra hånden
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 907
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 88 Svar: 493
Det var lige noget for Nova, som forelskede sig dybt i ulvene
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
mens min søster kikker på noget tøj , så holder jeg øje med hendes dreng på 22 mnd , og efter en stund vi skulle gå til min søster så holder han mig i hånden og hopper og slenger sig på gulvet for sjov , jeg siger at han må slutte pag jeg har smærter i nakken , så efter siste kast fra ham , sænker jeg han forsiktig i gulvet så jeg fik løs min hånd... han kikker på mig og efter ca 20 sec så sutrer ham. gik til min søster og ind i en legetøjsbutikk og ser at ham ikke bruger højre hånd , han siger ham har smærter , men gråter ikke, dro til hospitalet og armen er ikke ud af ledd , tager røngten og kan ikke se noget.. så skal se hvordan armen er i morgen er den ikke bedre skulle vi komme til hospitalet igjen... stakkars lille dreng , næstegang får hanhundesælen på i butikken hvis jeg skal holde øje med ham , næsten bange for at holde i hånden til ham igjen hvis ham begynder på at hoppe osv...
så blev ikke noget 30 - årsdag fejring på os , men hun skal holde igjen i juni , så da kommer vi ( skal leje lokale da )
dumme moster er jeg nu
Åh sikke en dejlig dag