{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Hmm... {{forumTopicSubject}}

Ja vi bor et sted hvor en del hunde er blevet forbudte... nogle af dem er først kommet på listen indenfor den sidste mdr.
Men... i dag er jeg ude og gå med Hailie, og kigger lige op på et tidspunkt og får øje på en hund på en altan... bliver ret forundret og stopper... den har en meget leverfarvet næse og lysende gule øjne... spørger så min kæreste, hva der lige er gået galt i indskrivningen af den (han arbejder som ejendomsfunktionær i vores område) og han fortæller at den er indskrevet som en cane corso... HVAD? De to racer syntes jeg absolut ikke ligner hinanden... bryder mig ikke om at have sådan en hund lige i nærheden... øv...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm...
  • #1   23. apr 2009 Så må du jo klage, eller leve med det smiley

• #2   23. apr 2009 Ja, det havde jeg også regnet med.. at klage over det.. smiley

• #4   23. apr 2009 Det er da meget normalt at f.eks. pitbull bliver registreret i Dansk Hunderegister som en anden race. Dyrlæger kan ikke se forskel, eller er ligeglade og en bestyrelsesformand i en boligforening kan nok slet ikke. Lad dem om det og vent og se om der overhovedet bliver problemer med hunden..... Den lov er umulig at håndhæve med mindre hunden viser aggressivitet eller er til alvorlig gene for andre.

• #6   23. apr 2009 Krumme...

Bor man i en boligforening er det dennes pligt at holde kontrol med de hunde der er i boligerne. Hvor jeg bor, skal vi aflevere forsikringsnr og reg. nr samt betale ekstra 30 kr pr måned for at have hund. Desuden er flere racer af såkaldte muskelhunde blevet forbudt i bebyggelsen. Men jeg går da ikke og spørger naboerne om deres hunde er registrerede. Det er der personale til.