{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Forstår ik altid HG's retningspolitik. {{forumTopicSubject}}

Synes sku nogen gange at det er svært at forstå HG's regler..
Jeg forstår godt at det er forkert at jeg har reklameret for noget jeg gerne vil tjene lidt penge på.. Fair nok men det blev gjort i en gruppe..
Jeg har set flere gøre det samme (samme ting vi ville tjene lidt ekstra på) og alligevel kan nogle emner blive stående mens andre ik kan.. Forstår ik altid meningen med at kun nogle "forbudte" emner slettes mens andre får lov til at blive..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstår ik altid HG's retningspolitik.
  • #2   20. apr 2009 Ja det er klart smiley Og det nydes også at det er ved at være varmere og snart er det sommer hvor man skal fede den ved vandet smiley

• #3   20. apr 2009 HA'erne kan ikke være alle steder.. Hvis du ser noget du føler er forkert, så kan du jo sende en besked med link til en HA'er, der så vil vurdere sagen...

• #4   20. apr 2009 en ha'er har været i tråden smiley

• #5   20. apr 2009 Nå.. Så kan jeg ikke hjælpe dig..
    Har du spurgt pågældende HA'er ?

• #6   20. apr 2009 tinna: Nope..Altså jeg havde oprettet denne tråd i en gruppe som så mange andre har gjort i forum.. OG fik respons og inde i tråden også fra en HA'er.. Fint så tror jeg ik at der er noget galt.. Idag får jeg en besked i min indbakke fra opretteren af gruppen at admin har sagt den skal slettes da det ik er hunderelateret. Fair nok..
    Men alligevel så er der bare aldrig to eller flere der kan oprette den samme ting uden at det er ens smiley

• #7   20. apr 2009 Men netop i den gruppe, hvis det er dén tråd jeg tror det handler om, så er der intet hunderelateret. Det er jo sparegruppen.
    Er det så også meningen at når folk giver et tip om hvor man kan få billig skinke en uge, at den tråd skal slettes?

• #8   20. apr 2009 wil: nemlig.. OG jeg troede også at det var det der var grupper til.. ALtså for mig når det er en sparegruppe så "tjener" man jo egentlig også penge på en måde.. ved godt at man ik tjener dem på samme måde men alligevel..

Og ja det er det indlæg der snakkes om smiley

• #9   20. apr 2009 Jeg anede ikke det var slettet. Jeg gør dig lige til ven så, for når det så bliver tid til at lave negle har jeg ellers glemt dig, nu npr tråden åbenbart er slettet.

• #10   20. apr 2009 wil: jeg fik en besked fra gruppens ejer om at hun havde fået en besked fra admin om at den skulle slettes da jeg ville tjene penge og det ik var hunde relateret så den skulle slettes.. derfor har jeg slettet den da jeg ik gider problemer..
    Men jeg kan bare ik forstå hvorfor det skal være et problem.. Den er lavet i en gruppe samt at jeg har set tråde i åbent forum hvor det har været okay at de har postet det så kan slet ik forstå problemet.. Men ja man må vel snart have lært at der er forskel på folk herinde haha..

• #11   20. apr 2009 Ja, og du er åbenbart ikke go nok. hmmm... smiley

• #12   20. apr 2009 haha nej åbenbart ik =D Men sådan er det.. Jeg fatter bare ik lige konceptet i det.. Men hvis nu jeg laver det om jeg laver det på jeres hunde.. Mon så den gælder haha

Kommentér på:
Forstår ik altid HG's retningspolitik.

Annonce