{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis du havde en tidsmaskine?
  • #1   6. apr 2009 Jeg tror, jeg ville rejse til 1948, der blev min far født. Så kan jeg opleve tiderne fra mine forældres barndom.

• #2   6. apr 2009 jeg ville gerne tilbage til januar 2003...

kan man så "bare" starte forfra? altså leve livet videre derfra?
    det ville være dejligt... for f***** hvor jeg levede en kæmpe bommert i marts 2003!

• #3   6. apr 2009 Jeg har altid sagt at jeg er født for sent (er 87'er) og jeg er vild med tøjet og musikken i 80'erne så jeg skulle have været teenager i 80'erne tak!!!!

• #4   6. apr 2009 jeg ville gerne havde oplevet 70'erne jeg er selv 84'er smiley

men jeg klare mig når jeg ser Forrest Gump

• #5   6. apr 2009 Charlotte - så gennemtænkt er det ikke *GG* - men det lyder da ikke rart at du lavede en bommert der, men der er vel sket så meget godt siden? smiley

• #7   6. apr 2009 Citronmåne - Der er jeg enig! Forrest Gump er godt

• #8   6. apr 2009 ja... men det har været en hård kamp siden det gik op for mig hvor stor bommert det var, og der er stadig lang, lang vej endnu...

men jeg har de rigtige mennesker omkring mig lige nu til at hjælpe mig, og det er gået op for mig, hvor meget nogle personer, som man egentlig tager for givet, kan betyde for en...

• #10   6. apr 2009 hahaha eva... det kan jeg godt forstå smiley

held og lykke med ham...

marlene... hvor må det var skønt!

• #11   6. apr 2009 Charlotte - øv da, jeg håber virkelig det går bedre for dig (og nu er jeg helt nysgerrig :-S), det må virkelig være en stor bommert siden den stadig nager dig idag..

• #12   6. apr 2009 jeg ville rejse 4 mdr tilbage i tiden -- og kramme pølse en enkelt gang mere ---- bare en gang

• #13   6. apr 2009 tror også helst jeg ville rejse fremad smiley
    - det kunne da være sjovt at se hvilket job jeg får,
    hvor mange børn, ægteskab, osv. smiley

• #14   6. apr 2009 80´ren og købe for 1000,- aktier i microsoft og så rejse tilbage smiley

• #15   6. apr 2009 jeg var i plejefamilie, og valgte at stikke af op til min storesøster som jeg elskede højt, i stedet for at blive hos nogle, som gjorde et kæmpe stykke arbejde med mig (min/vores bio mor er sindsyg, bl.a. manio depressiv og ikke i stand til at tage ordentlig vare på et barn, så havde faktisk ikke fået nogen ordentlig opdragelse, vejledning eller noget andet som børn nu får og skal have. jeg var 11½ da jeg kom til denne familie (som jeg kendte i forvejen, da han var min skoleinspektør og hun en af lærerne på skolen (en - dengang lille skole) )... det skulle jeg aldrig have gjort... i dag har jeg ingen kontakt med min søster, men har heldigvis fået kontakt med mine daværende plejeforældre igen...

jeg har lært, at selvom man som ung teenager hader sine forældre og tror/mener at de er dumme og ikke ved noget, ja, så gør de det squ alligevel. og at de kun vil det bedste for en, samt hjælpe... så man undgår at lave alt for mange dumheder...

smiley

• #16   6. apr 2009 Charlotte - hold da op, det kan jeg godt se.. Godt du har fået kontakt med dem igen..

Held og lykke med det hele smiley

• #17   6. apr 2009 jeg ville rejse tilbage til d. 4/11-08, og lade være med at lukke min pony på fold, for så havde den ikke fået sin skade, og den var ikke aflivet den dag idag smiley

• #18   6. apr 2009 Tilbage til 1991. Så kunne jeg få min helt vidunderlige korthår igen

• #19   6. apr 2009 jamen jeg er på rette vej igen... men det har også taget mig ca 5 år at finde ud af at jeg var et fjols...

heldigvis kan jeg ikke huske ret meget fra inden jeg kom væk... men det ligger desværre temmelig fastgroet + det ligger desværre også i generne, så det er begge dele jeg slås imod...

men jeg skal nok vinde! smiley

• #21   6. apr 2009 Charlotte - You Go Girl:-)

• #22   6. apr 2009 hehe... ja...

så til alle teenagetøser og -knægte: lyt til jeres forældre! de siger ikke noget uden grund! og de sætter heller ikke grænser uden grund! TVÆRTIMOD!!!

• #23   6. apr 2009 og jeg vil kun være stolt, hvis der var nogen der kunne buge mit eksempel på en god måde... jeg har lært et på den hårde måde... det er der ikke nogen grund til at andre også gør, hvis de kan lære lidt af min baggrund...

(vil også lige tilføje, at jeg da stadig elsker min storesøster, men at hun ikke vil have noget med mig at gøre. jeg er (og har været det længe) klar til at lægge fortiden bag mig og komme videre på en god måde)

• #24   6. apr 2009 Godt spørgsmål..
    mit første indskydelse : Rejse tilbage til den 12/10-2001, og forhindre den bilulykke hvor min bedste veninde døde... Men igen.. var dette ikke sket, var jeg nok ikke den person jeg er i dag, og jeg har lært meget!
    Er dog aldrig kommet mig over hende..

Hmmm så ærligt, jeg ved det ikke..
    jo måske min barndom - så ville jeg fortælle dem hvordan jeg havde det med druk og vold i hjemmet..
    Men ..

det er så let at sidde og tænke på synes jeg, men hvis jeg fik muligheden ved jeg faktisk ikke om jeg ville bruge den .. :o)

• #25   6. apr 2009 Jeg ville rejse tilbage og advare min mor mod min stedfar, eller tilbage til nogle dage inden en stor lottogevinst og spille på de rigtige tal.

• #26   7. apr 2009 Ville rejse tilbage til den tid i 1990 hvor jeg lå inde i min mors mave - og der ville jeg så håbe hun ville få en abort smiley .. Ikke af årsagen at jeg ikke vil mit liv - for jeg er skam glad for mit liv smiley .. Men har muskelsvind, og jeg ved bare at hvis jeg en dag bliver gravid og mit barn har muskelsvind, så vil jeg få en abort smiley

• #27   7. apr 2009 camilla -- viste din mor at du ville få muskelsvind -

har en bekendt hvis mand har muskelsvind og hun har også selv - de testede da hun blev gravid - og det har de fortrudt i dag. barnet var raskt - men det har givet hende dårlig samvittighed lige siden.

• #28   7. apr 2009 Den 7. Marts 2009...

• #30   7. apr 2009 tina - tror måske det handler om at retfærdig gøre sit eget liv - at man både ønsker at få et rakst barn - men samtidig hvis man vælger et barn fra har svært ved at retfærdiggøre sit eget liv -- tror man skal stå med det tæt på for at kunne forstå det

• #31   7. apr 2009 Jeg ville tage mig en længere rejse...

Tilbage til omkring 90/91, hvor jeg sagde de forkerte ord til en ven.

Til 1992, hvor jeg ville bede min kammerat om at få kigget på sin bil inden han kørte i den - og dermed redde hans, hans kammerats og hans fars liv.

Til 1993, hvor jeg ville sige til min en kammerat, at en anden kammerats snak om selvmord er alvorligt.

Derefter til 1994, hvor jeg ville huske at kramme min morfar inden den trafikulykke, der hændte, som forhindrede mig i at sige farvel til ham da han døde.
    Måske ville jeg forhindre ulykken, måske ikke.

I 1994-1996 ville jeg holde et vågent øje med, at vi ikke overbelastede min gode gamle fantastiske hund, så han kunne få en alderdom uden for mange gener.

Og så ville jeg finde nogle gode stratetiske punkter, hvor jeg kunne komme tilbage og kramme ham.

• #32   7. apr 2009 HUNDEMUTTER - Nej, det blev ikke tjekket fordi det var sååååå langt ude i vores familie at der er muskelsvind ... For at man kan få min type skal der være anlæg både fra morens og farens side, men vi kender kun fra min mors side, min fars side må være så langt ude at vi intet kender til det ... Hmm ...
    Jeg kan godt se at det selvfølgelig er underligt at jeg skriver at jeg ikke ønsker mig født når jeg har et godt nok liv, men alligevel - jeg vil aldrig have et barn med muskelsvind(eller andet handicap), for guderne burde vide hvad mange går igennem rent kommunalt og regeringsmæssigt ..

• #33   7. apr 2009 ja at have et handicap er ikke nogen let sag - min bruger har siden sept sidste år kun været uden for sin dør tre gange fordi kommunen har lavet den ene fuck up efter den anden -- det er næsten ude i det pinlige..

• #34   7. apr 2009 HUNDEMUTTER - Det er slet ikke i orden .. Vil gerne lige sige at jeg lever ret frit smiley .. Men det er klart at jeg også har mine møg kampe med kommunen ..

• #35   7. apr 2009 Dinoernes tid, vikingetiden, og selvfølgelig lige et smut tilbage og til en Queen koncert samt en Nirvana koncert smiley

Kommentér på:
Hvis du havde en tidsmaskine?

Annonce