647 visninger
|
Oprettet:
Tænk dig godt om "VIGTIGT" {{forumTopicSubject}}
Når du har planlagt din ferie skal du være forsigtig med hvem deler dine oplysninger med.....
<b>Lad vær med at oplyse hvornår du tager på ferie og hvor lang tid du er væk, der er mange som gerne vil dele disse oplysninger med sine venne på Hundgalleri, Facebook, og andre forums, sam på din auto svar mail </b>
Det er guf for indbrudstyve, som læser med overskulderen, og ved lige nøjagtig hvornår du tager afsted og hvornår du er hjemme igen.
<b>Det samme gør sig gældende, lad vær med at sende billeder og andet info, når du er på feriestedet. til f.eks. Hundgalleri, Facebook, og andre forums.</b>
Så tænk dig godt..
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 472
Mn det gør jeg så fremover!
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.848
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Ja, man skal være meget forsigtig, eller kan man komme hjem til et hus der er total tøm, lige far den midste nips. til det store klædeskab. ..
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.992
I dag er der nogen der kan stjæle fløden op af kaffen , uden at man opdager det.........(selvom man sidder med koppen i hånden)
Så er der nogen "bisser" der finder ud af man ikke er hjemme...... har de frit spil......
Tak for rådet ..Hulgaard's Babett
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
Hvis en indbrudstyv bliver bidt i et indbrudsforsøg bliver du som ejer sagsøgt!
Det fik vi at vide af vores forsikringsselskab.
en tyv er godt nok også i mine øjne dum hvis han vader ind til 45 kg hund.
Jeg ved sgu ikke hvordan min bamse ville reagere men jeg har da set ham brumme...
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 560
Han sagde; "Jamen, en hund er ikke noget problem - den blir man bare gode venner med".
Det jeg frygter mest, hvis jeg får indbrud, er de gør hundene noget.
De kan rende med mine ting, men skal sgu la' mine hunde være!
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
ja jeg ville også være bange for at de gjorde hunden fortræd
min far havde førhen sine hunde som vagthunde på sit værksted, og der har været nogen der smed forgiftet kød ind til dem, så fik han tyverialarm, hundene overlevede heldigvis, men det ville han ikke byde dem igen
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 560
Ej, hvor er det dog modbydeligt gjort. Tænk, at mennesker kan gøre sådan noget.
Nogle gange kunne jeg ønske straffen var "et øje for et øje".
Godt hundene overlevede
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
det kan lige tages med mobil eller kamera inden man går ud af døren, og så medbringes
Og hvis man er væk i over en uge eller længere, eller bor stedet med stor risiko, er det en god ide at opbevare fjernsyn, dvd og andet elektronik hos bekendte.
Det er min erfaring i hvert fald..
Tænk dig godt om "VIGTIGT"