Så røg den kat. :( {{forumTopicSubject}}
Ja, så var det vores tur til at ramme en kat her i aften .... heldigvis var den død med det samme og var hverken smattet ud eller noget ... den blev både ramt at os, derefter af en anden bil på den modsatte side.
men jeg må sige at jeg blev overrrasket i aften, ikke nok med at vi vendte om - den anden bil vendte også om ... derefter kom der en ambulance som stoppede og lyste vejen op så jeg kunne få den ind.
og så er jeg sgu glad for at den var død på stedet og stadig lå på vejen, så vi ikke skulle aflive den, eller at den måske var smuttet videre så den ikke kunne findet det ville være helt umuligt at finde en kat, det var i et skovområde.
men den lignede en nettopose lige inden vi ramte, øv altså.
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.725
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
Min søn ringede og var meget ked af det - han blev nødt til at aflive en meget kvæstet kat, som led forfærdeligt...den lå på en lille P-plads afsides og skreg...indvolde hang ud af den.
Dét han var mest ked af og stadigt er iøvrigt :
Ejeren kom mens han ga den dødsslaget og hun troede han havde slået hendes kat ihjel for sjov - hun var fuldkommen hysterist og ville ringe til politiet...nedskrev min søns nummerplade på mobil og blev ved med at true....
Til sidst måtte de bare køre derfra, da de har et spædbarn, der var sulten og græd.... :o(((
nov 2005
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 88 Svar: 493
Men mon ikke hun kommer til fornuft når hun lige kommer over chokket?
Arme katte, ejere og jer der ikke gjorde det med vilje...
nov 2005
Han havde det SÅ forfærdeligt med at gøre det...var ved at kaste op, men det er noget vi som dyrevenner har talt om mange gange, så han var slet ikke i tvivl om at, det var det eneste rigtige... den stakkels kat led voldsomt og var døden nær.
Anklagen må ha været skrækkeligt for ham...
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
hvor er det lækkert at folk reagerer i så skidt en situation!..
Og Sakki,
gud hvor er det ærgerligt.. Det er rigtig synd for din søn at ejeren desværre kommer lige i det øjeblik.. Han gjorde jo uden tvivl det eneste rigtige i situationen.
Rigtig flot af ham at han kunne mande sig op til at gøre det beskidte arbejde..
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
En ting er at en kat eller en hund ved en fejl slipper ud men alle de katte der spæner rundt på vejene som ejerne gladeligt lukker ud at lege på hoved- og landevejene så de kan lide en frygtelig død i trafikken giver mig grå hår.
Jeg har selv både hund og kat og det knuser mit hjerte hvis jeg rammer et dyr ...
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
Kradsebørsten, hundehvalpen og deres moar - Sanne M - er helt enig, men man taler for døve ører når det er katte ejere !
Så røg den kat. :(