{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Så røg den kat. :( {{forumTopicSubject}}

Ja, så var det vores tur til at ramme en kat her i aften .... heldigvis var den død med det samme og var hverken smattet ud eller noget ... den blev både ramt at os, derefter af en anden bil på den modsatte side.

men jeg må sige at jeg blev overrrasket i aften, ikke nok med at vi vendte om - den anden bil vendte også om ... derefter kom der en ambulance som stoppede og lyste vejen op så jeg kunne få den ind.

og så er jeg sgu glad for at den var død på stedet og stadig lå på vejen, så vi ikke skulle aflive den, eller at den måske var smuttet videre så den ikke kunne findet smiley det ville være helt umuligt at finde en kat, det var i et skovområde.

men den lignede en nettopose lige inden vi ramte, øv altså.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så røg den kat. :(
  • #1   27. mar 2009 det er vel aldrig specielt rart den slags.. håber I fandt frem til en eventuel ejer så de ikke skulle være uvidende..

• #2   27. mar 2009 De andre som også stoppede, snakkede om at ringe til falck så ejeren kunne få besked, så vi har ikke selv gjort noget. - i øvrigt aner jeg heller ikke hvad området hedder :S

• #3   27. mar 2009 Endnu en her i området !
    Min søn ringede og var meget ked af det - han blev nødt til at aflive en meget kvæstet kat, som led forfærdeligt...den lå på en lille P-plads afsides og skreg...indvolde hang ud af den.

Dét han var mest ked af og stadigt er iøvrigt :
    Ejeren kom mens han ga den dødsslaget og hun troede han havde slået hendes kat ihjel for sjov - hun var fuldkommen hysterist og ville ringe til politiet...nedskrev min søns nummerplade på mobil og blev ved med at true....
    Til sidst måtte de bare køre derfra, da de har et spædbarn, der var sulten og græd.... :o(((

• #4   27. mar 2009 Ps. Det var IKKE min søn der havde påkørt den.

• #5   27. mar 2009 Sakki, Det må også være vildt frygteligt at komme ud og se en slå sin kat ihjel! smiley Og med alt det dyremishandling der foregår i medierne pt, er det vel meget nærliggende at tro..
    Men mon ikke hun kommer til fornuft når hun lige kommer over chokket?
    Arme katte, ejere og jer der ikke gjorde det med vilje...

• #6   27. mar 2009 I dette tilfælde tænker jeg mest på min søn !

Han havde det SÅ forfærdeligt med at gøre det...var ved at kaste op, men det er noget vi som dyrevenner har talt om mange gange, så han var slet ikke i tvivl om at, det var det eneste rigtige... den stakkels kat led voldsomt og var døden nær.
    Anklagen må ha været skrækkeligt for ham...

• #7   27. mar 2009 Camilla,
    hvor er det lækkert at folk reagerer i så skidt en situation!..

Og Sakki,
    gud hvor er det ærgerligt.. Det er rigtig synd for din søn at ejeren desværre kommer lige i det øjeblik.. Han gjorde jo uden tvivl det eneste rigtige i situationen.
    Rigtig flot af ham at han kunne mande sig op til at gøre det beskidte arbejde..

• #8   27. mar 2009 Jeg har det skrækkeligt når jeg påkører et dyr og bliver så rasende på ejerne at de ikke kan holde deres katte inde !!

En ting er at en kat eller en hund ved en fejl slipper ud men alle de katte der spæner rundt på vejene som ejerne gladeligt lukker ud at lege på hoved- og landevejene så de kan lide en frygtelig død i trafikken giver mig grå hår.

Jeg har selv både hund og kat og det knuser mit hjerte hvis jeg rammer et dyr ...

• #9   28. mar 2009
    Kradsebørsten, hundehvalpen og deres moar - Sanne M - er helt enig, men man taler for døve ører når det er katte ejere !

Kommentér på:
Så røg den kat. :(

Annonce