{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Gåtur Vs. Have {{forumTopicSubject}}

Hvad er forskellen på en alm gåtur på en time, og en time ude i have i næsten konstant fuld fart?

Jeg spørger fordi rigtig tit jeg hører folk sige at det er sååååå synd at hunden ikke kommer ud og gå så og så mange gange om dagen i x antal timer.

Mine hunde for èn lang tur om dagen, og det er om aftene, og Coco er ikke med hver gang da hun ikke er så gammel endnu.
Derusover for det nogle smutture, og så kommer de i haven - og i haven der løber de HELE tiden, og de kan bliver vældig trætte af en tur i haven, gåturene på 1-1½ time, dem bliver de egentlig ikke specielt trætte af, for de forgår jo i snor.

Og nu er det helt alm. gåture jeg mener, ikke nogen hvor man træner intest samtidig, for det tærer jo på krafterne på en helt anden måde - det gør jeg også, ca. 30 min. med dem hver, hver dag - og der kan jeg godt mærke, at de er de trætte på en anden måde.
Men jeg mener ikke selv at det er for lidt tid der bliver brugt på dem, og de virker heller ikke understimuleret overhovedet.
De kommer til hundesvømning én gang om ugen, i skoven 1-2 gange om ungen.
Og fra Lørdag er der hundetræning, og fra Søndag er der ringtræning.
Men der havde self. også været meget mere tid hvis ingen børn der havde været, men det er der jo - men som sagt så har jeg ingen dårlig samvittighed overhovedet da de virker glade og tilfredse, hundene altså:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gåtur Vs. Have
Kommentér på:
Gåtur Vs. Have

Annonce