P-bøde .... hjælp P-bøde .... hjælp
ja alle i kloge hg'ere.. sig mig lige en gang, hvordan er jag stillet når der pludselig idag, oven i købet på min fødselsdag dumper et brev ind af dørn hvorpå der står at hvis ikke jeg betaler min p bøde inden for 5 dage kommer jeg i rki... men jeg har aldrig fået p bøden i forruden, så er den blæst af eller nogen har i "sjov" smidt den væk... skal de ikke sende en første rykker på adressen ? bøden har nu vokset sig på 1210.- som jeg betaler imorgen. men burde man ikke få en rykker med posten inden ?
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
Sikke da noget svineri
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 632
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 560
Der har været fup og fiduser med sådanne nogle ting, hvor folk skynder sig at betale, -men for noget de ikke har gjort.
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 779
dec 2006
http://programmer.tv2.dk/basta/bagom/article.php/id-6716931.html
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 632
først havde vi parkeret bilen, men så da vi var på vej ind i resturanten havde de sat et stort stilt op uden for indgangen hvor der stod
" har du husket at parkere på vores pladser ?
da bones kun ejer få pladser bag resturanten er det vigtigt at benytte en af de 6 p pladser med vores logo, for at undgå bøder fra europark" ( noget i den stil)
og vupti da vi lige havde sat os og kiggede i menu kortet kom en mand ind i resturanten, mega sur fordi han netop havde fået en bøde, og han holdte ved siden af os, også på en plads med bones logo, men der havde vi først lige sat os, og da vi kom ud var jeg jo glad for at vi ikke havde fået nogen, men vi holdte altså også som skiltet foreskrev...
men så i dag, ja vupti så er den blevet til 1210, jeg har aldrig set skyggen af den originale bøde samt de andre rykkere... det forstår jeg bare ikke.. og jeg synes sgu det er noget svineri at der så alligevel er givet bøde når jeg holdte på en plads med resturantens logo, og vi ekstra gik ud for at flytte bilen fra en af de 50 almindeligs p pladser til 1 af de 6 med bones logo !!!
ihh altså.. de er så kolde i RØ***
dec 2006
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 91
Tillykke med dagen
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.825
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
For det første skal du modtage rykkere. De kan ikke bare smide dig i RKI.
Klag, klag, klag!!!
De fleste der klager (til myndighederne) får annulleret deres bøde, men Europark kører deres heeeelt eget spil!
Jeg har selv fået annulleret nogle af deres bøder, men det er satme svært.
Brug nogle af de link de andre har sat ind. Og lad være med at betale, hvis du ikke har modtaget den oprindelige bøde, og i øvrigt ved at du parkerede korrekt!
Hvis først du betaler, får du ALDRIG pengene igen!.
P-bøde .... hjælp