862 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

jeg fatter det ikke jeg fatter det ikke

hvorfor sender man en PB også bagefter sætter en på filter så man ikke kan svare? men du kan jo læse mit svar her så:

Jeg er bestemt ikke pinlig over at forhøje min kassekredit for at have råd til at operere min hund, jeg har købt ham, ergo er det også mit ansvar at holde ham rask koste hvad det koste vil.
Og jeg har ikke ondt i røven over at nogen prøver at samle penge ind, jeg synes bare det er synd hvis den person der bare prøver at være hjælpesom kommer i fedtefadet på andres bekostning, for det er nu en gang ikke tilladt at samle penge ind uden myndighedernes tilladelse. Og hvis vi skal bevæge samtalen derhen, så er jeg tværtom stolt over at jeg selv har økonomi til at behandle min hund, og ikke være nødt til at sælge dem eller bede andre om penge...
Håber det besvare dit spørgsmål, ellers nmå du vende tilbage
MVh. Lisette

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg fatter det ikke
  • #2   11. mar 2009 det er jo også kun personen der har sendt mig pb'en der skal det =)

• #4   11. mar 2009 jooh barnligt er vist det rette ord... godt ord igen theos mor:)

• #6   11. mar 2009 Kan da ikke se noget forkert i at forhøje en kassekredit for at kunne betale en operation.....

Men ok, nogen vil hellere spare penge og aflivning er meget billigere

• #7   11. mar 2009 Amicus...:
    Jeg ved ikke nøjagtigt hvad dette drejer sig om.
    Dog vil jeg sige at jeg da overhovedet ikke ville betænke mig et øjeblik, hvis jeg ikke havde penge til en af mine hundes operation. Jeg ville gøre som dig!!
    Nu har jeg fulgt dig og din skønne hund gennem lang tid herinde og du er en "hundemor" med hjertet det rette sted og som gerne påtager dig det ansvar du fik, da du købte Joey.... Mange flere af din slags ville være dejligt...((o:
    Og hvad angår filteret: Tjaah, det siger jo en masse om den person...)o:

• #8   11. mar 2009 Forøvrigt blev jeg for nyligen smidt ud af en af de større grupper herinde... Fik en pb af administratoren, en ordenlig svada, og blev sat på filter.... Jo, jo, så er man sørme da et voksent menneske...*GG*

• #9   11. mar 2009 det hele bunder egentlig i en annonce i markedet hvor to hunde sælges fordi ejer ikke har råd til en operation, en venlig sjæl har jså oprettet en indsamlingsgruppe på FB, hvortil jeg skriver at det ikke er lovligt og at jeg, da jeg for nyligt skulle have opreret joey lavede en kassekredit, og der kom så et par negative svar i annoncen, også en tilsvarende i PB om at jeg nok vbare var misundelig over at nogle var smarte nok til at oprette en indsamlings gruppe og at jeg ikke skulle glæde mig over andres ulykke og kaste salt i såret.. At jeg var smålig og at jeg forhåbentlig endte et vist sted der heldigvis fandtes for folk som mig og mine holdninger..
    Nå tænkte jeg så

• #11   11. mar 2009 jeg ville godt nok også føle mig som en værre nasserøv hvis folk sku samle ind til mit ansvar!!! ihh hvor er folk bar smålige

• #12   11. mar 2009 synes bare det er ærgeligt at en der mener det godt skal straffes fordi personen måske ikke lige vidste det ikke var tilladt at samle penge ind uden tilladelse, det er vidst en pæn både man får for det.. mener det er mellem 1 og 3000,

• #13   11. mar 2009 Liv: ja, jeg tror mit bagland er i orden, så de kan bare komme an smiley

• #14   11. mar 2009 liv> ja hvorfor sku andre dog betale for ens eget ansvar? self er det nogen gange uheldigt at man ingen penge har og sårn er det... men aldrig om jegville nasse på den måde! så hellere tigge bankmanden om hjælp.....

amicus> ja de kommer da bar:P <(tror jeg har lidt tomme flasker i skabet de kan få med så:D )

• #15   11. mar 2009 Pas på personen du omtaler ikke svarer på dette forum, så får du en advarsel. Jeg gjorde nogenlunde det samme som dig, men fik en advarsel... Jeg forstår sku snart ingenting..

• #17   11. mar 2009 så må jeg få en advarsel, har snart en pæn samling smiley Men admins gør jo bare det reglerne foreskriver, men synes ikke jeg hænger nogle ud, men synes jeg har ret til at forsvare mig ligesom de åbenbart har ret til at angribe mig =)

• #18   11. mar 2009 facebook smiley

Chardame: jamen jeg kan godt se det sjove i facebook, men synes bare det er ved at være så langt ude...

Kommentér på:
jeg fatter det ikke

Annonce