{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Er jeg rimelig.... {{forumTopicSubject}}

Ja den her er lidt lang. Er møg sur i dag. Sidder på vagt i dag. Er handicap hjælper og arbejder i døgnvagt 7 gange om mdr... Min mand er salgchef og rejser sommetider i forbindelse med sit job. Og mine vagter og hans rejse dage falder Ca 1 gang om mdr sammen. Han kan godt planlægge anderledes men vælger alligevel at rejse fordi vi har en helt fantastisk barnepige til rødderne. Og derfor priotere vi at han har en rejsedag imens jeg er i vagt så tiden ikke går fra vores tid sammen... Men her de sidste par gange har han og hans ekskone haft den fikse idé at hans søn skal have lov til at tjene de 200 kr jeg giver barnepigen for at overnatte hos os. Det er ikke et voldsomt beløb, men omvendt er der heller ikke meget arbejde i jobbet. Hun har fri adgang til internet og 56 tv kanaler. Køleskabet er fyldt og der er snolder og sodavand. Hun må have sine egne hunde med så de kan hygge sig og lege og jeg forlanger ikke lufteture men blot at de kommer i haven. Det som er vigtigt for mig er at der er nogen hos den som jeg stoler på... Men altså de sidste par gange er jeg gået med til at min mands søn som der skulle have jobbet fordi han og hans eks mener han lige så godt kan tjene pengene og få lidt ansvars opgaver..... Men der er bare altid problemer med det. For det første gider han slet ikke... Dvs at hver gang ringer han og spørger om det ikke er okay at han tager senere hjem for han har lige en kammerart han gerne vil være sammen med. De mangler altid vand eller et eller andet andet når jeg kommer hjem... Og idag sker der så det at min mands eks får hendes nye mand til at hente knægten i skolen og de kører blot omkring vores hjem og lukker hundene ud og tisse også kører de igen fra dem... Og kommer først hjem til dem igen her kl otte..... Jeg får først besked om dette kl seks efter forgæves at have ringet og skrevet nok 10 gange og ved ikke om mine hunde er okay eller hvad der foregår.... Så lad mig sige det pænt...... Jeg er pisse hamrende rasende og det er sidste gang han får lov at passe mine hunde..... Som flere af jer ved er jeg meget øm over dem.... Jeg forlanger ikke at andre skal forstå dette. Men at de respekterer dette hvis de meget mod særvane får ansvare for dem... Drengen har selv bedt om at få jobbet... Så sent som fredag efterlyste han om han ikke snart kunne få lov til at passe dem for han manglede penge. Og igår blev han i kraftige vendinger gjort opmærksom på at der ingen tvang var i det. Gad han ikke ville jeg kontakte vores barnepige. Grunden til denne lille kontrovers var at han brokkede sig over at han skulle tage direkte hjem for han havde altså lavet aftaler med et par kammerater... Jeg har selvfølgelig bebudet min mand at det er sidste gang jeg overlader mine elskede hunde til hans søn på de vilkår. Han er på godt dansk fyret..... Og at jeg der ud over er maga rasende både på min mand, hans eks og hans søn... Er jeg rimelig..... Jeg mener jo.... 1 han er ansat til at varetage et job. Det job har han ikke udført. 2. Han har svigtet min tillid ved ikke at give besked om at mine hunde nu har siddet alene siden kl halv otte. 3. Ikke udviser rette interesse i jobbet, og heller ikke udfører dette efter de aftalte vilkår. Er jeg rimelig... Min mand syntes jeg er urimelig.... Jeg er pisse ligeglad.... For jeg er mega rasende....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg rimelig....
  • #1   2. mar 2009 Jeg havde reageret præcis som du

• #2   2. mar 2009 nej jeg kan godt forstå dig, det er virkelig tavligt af ham, og af din mand ikke at bakke dig lidt op, han burde sku have taget en snak med sønnike da det begyndte at køre skævt i stedet for det her.

• #3   2. mar 2009 jeg kan dælme også godt forstå dig!

• #4   2. mar 2009 Jeg havde heller ikke fundet mig i det.

• #5   2. mar 2009 Jeg synes du er rimelig.

• #6   2. mar 2009 Nu har han jo ligesom bevist at det dur han ikke til. Så er det vel også ret og rimeligt at han bliver "fyret" selvom det er din mands søn. Det går jo ud over flere hvis han fortsætter, dine hunde, dig selv og din mand, fordi i kommer op at skændes om det. Er det det værd? Nej, og det tror jeg godt du kan forklare stille og roligt til din mand, så sønnike ikke skal passe hundene mere.

Brug hellere barnepigen som er stabil og interesseret. Det er guld værd at have sådan en ordning.

• #7   2. mar 2009 Jeg kan godt forstå du er rasende,men kender også alt til de unge mennesker *g* De gider ikke tage et ansvar, men gerne tjene penge.. Har selv 4 stk´s og det er ikke dem alle jeg turde overlade dette ansvar..

• #8   2. mar 2009 Har det på samme måde som dig hundemutter og du er slet ikke urimelig. Knægten skal ikke have pengene og ansvaret hvis han ikke gider leve op til det. Desuden er det da bare at lade ham køre på frihjul hvis I accepterer disse brud på aftalerne.

Kan sgu godt forstå du er tosset.

• #9   2. mar 2009 Sønnen må finde et andet sted at tjene sine penge, det skal ikke gå ud over dig.

• #10   2. mar 2009 Du er så afgjort rimelig......havde reageret præsis som sig.
    Hvor gammel er knægten ?

• #11   2. mar 2009 Jeg var dælme også blevet edder-spændt-rasende! Det er íkke fair hvis knægten alligevel ikke gider passe hundene.

• #12   2. mar 2009 For det første så forstår jeg ikke, hvorfor ekskonen blander sig i dette? Og hvis sønnike skal påtage sig ansvarsopgaver, så må han jo vise, at han kan udfylde dem. Og det har han jo tydeligvis IKKE gjort. Og især set i lyset af, at han selv har ønsket jobbet og gerne vil have penge, så burde han altså vise noget ansvarlighed. Han må jo også vide, hvor meget du elsker de hunde?

Hvis han absolut skal være sammen med en kammerat præcis den dag, hvor han har lovet at passe hunde, jamen, så må kammeraten jo følge med ham hjem og være med til at være omkring hundene, for det er vel det, der er meningen med det? (Havde han nu haft et andet fritidsjob, så kunne han heller ikke være sammen med kammeraten - sådan er det jo).

Efter min mening burde din mand tale med sønnen og gøre det forståeligt, at når man har et job, så skal man passe det. Og her har vi endda at gøre med levende væsner. Hvis han havde et andet fritidsjob og også sjoflede arbejdsgiveren, ville han sgu også blive fyret.

Vil det sige, at du har betalt for, at hundene har været alene i 12 timer? Jeg ville sgu også blive tosset, men jeg tror, jeg ville lade faderen tage sig af det. Og farmand skulle være gjort klart, at JEG ikke lægger hunde til den ordning mere. Det kan godt være, at der er noget dårlig samvittighed ind over (det er der ofte med skilsmissefædre), men helt faktuelt har sønnen fået et job og han har ikke passet det.

Jeg håber, I finder idyllen igen i det lille hjem og så må du jo bare benytte dig af din sædvanlige barnepige, som du kan stole på smiley

• #13   2. mar 2009 Jeg havde reageret præcis ligesom dig.

Han skal ikke passe dine hunde mere, - og det må din mand bare forstå.

• #14   2. mar 2009 Og tydeligvis ser din mands eks det heller ikke som værende en vigtig opgave - der kræver det store ansvar - da hun jo beder sin nye mand køre knægten hjem til dig/jer et kort øjeblik for at lufte hundene i haven, og skride igen

Så set med mine øjne, er hun da ikke den rette til at lære drengen at påtage sig et ansvar - hun er tilgengæld medvirkende til at han ikke gør det

Håber din mand forstår det

• #15   2. mar 2009 Jeg kan godt forstå din reaktion. Når man beder nogen passe sine dyr eller udføre et arbejde for den sags skyld, forventer man at de tager opgaven alvorligt. Og jeg ved du holder af dine hunde som var det dine børn, og det skal andre forstå. Det er levende små væsener, som kræver at man viser ansvar og omsorg overfor dem, og hvis han ikke er i stand til det - eller ikke gider, men kun gør det for pengenes skyld - nej, så er det ikke ham der skal passe dem igen. Så kan han være nok så meget søn og papsøn. Hvis jeg ikke stolede på at min søn på 12 år kunne tage ansvar for Keesha et par timer en eftermiddag, ville jeg heller ikke overlade opgaven til ham. Du er ikke forkert på den Sidsel smiley

• #16   2. mar 2009 Jeg var blevet STIK TOSSET!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #17   2. mar 2009 Jeg stemmer i med de andre :o)

• #18   2. mar 2009 Netop Miemiv. Og jeg går endda det skridt videre, at jeg forventer, at vi her i huset hjælper hinanden. Så hvis jeg har brug for, at ungerne passer hunden, jamen, så gør de det og uden betaling. Det er sjældent, jeg har brug for det, men jeg gør til gengæld så meget andet for dem og jeg ser sådan på det, at vi er et team, der skal have hverdagen til at fungere.

• #19   2. mar 2009 Ærligt talt, - familie eller ej, - så kan han lige så godt lære først som sidst, at hvis ikke man passer sit job ordentligt, jamen så bliver man altså fyret.
    Du har jo i forvejen en ung pige til at gøre jobbet, som du er fuldt ud tilfreds med.

• #20   2. mar 2009 Jeg er også meget øm overfor mine hunde, og jeg vil ikke ovelade dem til hvem som helst. Kan knægten ikke finde ud af at passe dem, jamen så må han ud og gå med aviser hvis han vil tjene penge. Og jeg ville sige til manden min, at det ikke er til diskussion. Knægten skal ikke passe dem. Og så kan han kalde mig urimelig til det sner grønt. Det vil jeg fløjte på. Og ex-konen skal overhovedet ikke blande sig. Det er jo ligesom ikke hendes hunde.

• #21   2. mar 2009 Synes det er ærgeligt din mand ikke bakker dig op... lidt uheldigt signal at sende til drengen, hvis din mand synes det er dig der er urimelig...
    Det håber jeg ikke kommer til udtryk når han fortæller drengen han er "fyret".. smiley

• #22   2. mar 2009 Kan godt forstå du reagere som du gør. Jeg ville have reageret på samme måde.

• #23   2. mar 2009 Dejligt lige at høre jeg ikke bare er en sindsvag urimelig kælling som burde få andet at gå op i en sine hunde. Jeg syntes jo ikke opgaven er hård eller urimelig. Og set i forhold til dette er lønnen egentlig rimelig. Hvor mange får 200 kr for at klappe to hunde, lukke dem ud og tisse. Gå på nettet og chatte uden nogen forstyrre. Bestille pizza for min regning. Drikke alle de sodavand man vil. Spise snolder og falde i søvn foran tvet til en film på tv1000.

Kommentér på:
Er jeg rimelig....

Annonce