{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

hvilke regler skal børn lære? {{forumTopicSubject}}

Når det angår hunde?
Håber nogle kan give mig nogle ideer til hvad jeg kan lære børnene om hunde og hvordan man omgåes dem.
Skal undervise i emnet idag kl 12.

Samtidig går jeg tænker over hvad vi kan lave der har noget med hunde at gøre bagefter, vi kan lave perler af hunde, eller tegne, men hvad ellers jeg mangler ideer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilke regler skal børn lære?
  • #1   18. feb 2009 tak!

• #2   18. feb 2009 lærer børnene tydeligt at sige NEJ/STOP med hænderne til hunde der vil springe op, sådan at de ikk løfter og vifter med hænderne da hunden jo tror de så vil lege lige som når de løber..

I kan også lave halsbånd? tegne hundehuse med navne på og alt hvad der høre til børnen selv skal komme i tanke om osv alt efter alderen på børnene..

• #3   18. feb 2009 Hvor gamle er børnene?

Jeg selv ville nok anlægge en positiv vinkel - altså ikke have så meget fokus på, hvad de IKKE skal gøre omkring en hund, men derimod lære dem, hvordan de skal gøre.

• #4   18. feb 2009 og skal i lege til sidst kan i lege hund der er nogen der har taget dit kødben, hvor alle sidder i en rundkreds og der er en der er hund inde i midten og så skal hunden ha et kødben en af børnene henter og gemmer bag ryggen(fx en flaske, blyant eller lign) og hunden har 3 gæt til at gætte. den der har kødbenet skal være hund bagefter..

husk alle børnene skal råbe hund der er nogen der har taget dit kødben når hunden må rejse sig og kravle rundt efter det..

bare hvis du ikk kender legen.

Kommentér på:
hvilke regler skal børn lære?

Annonce