{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Så får man det godt nok dårligt.. {{forumTopicSubject}}

Her i går aftes bliver der banket på min dør og der står min nabo, hun vil hører om jeg har meldt hende for hunde mishandling. Av det gjor helt ondt indeni.
Det kan godt være at jeg ikke lide de træningsmetoder hun bruger, men vi er jo ikke alle ens og hun er meget glad for hunden. Desuden er hunden også rigtig glad for hende, men alligevel gør det ondt at min nabo tror det var mig. De kommer så idag for at se hunden og de har vidst ret til at tage den med hvis de ikke er tilfredse med hvad de ser på den ene gåtur som de skal på sammen. Men mit spørgsmål er så, hvordan kan man finde ud af hvordan forhold mellem hund og ejer er på en enkel gåtur? Jeg ved da at mig og malou har to forskellige forhold et på gåturer og et helt andet i hjemmet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så får man det godt nok dårligt..
  • #1   30. jan 2009 Hvem er det der skal komme og vurdere hende på en gå tur... Syntes godt nok det lyder mærkeligt....

• #2   30. jan 2009 en eller anden hundekonsulent tror jeg vidst det var. Han skal også se på hendes kat. Det der er synd er at hun købte hunden på et internat og hvis de tager hunden ryger den tilbage igen. Det syntes jeg er synd. Min nabo er blevet meldt for at have sparket og slået hendes hund. Syntes jeg lyder lidt vildt da har set dem sammen og det virker bare ikke sådan.

• #3   30. jan 2009 Syntes da ikke det er synd den skal tilbage, hvis hun ikke er god ved hunden. Så er det da bedre at den får et andet hjem. Men det er sjældent det sker og de folk der kikker på disse sager ved hvad de skal kikke efter. Så hvis hundens forhold ikke er helt hen i vejret så bliver den hvor den er. Dette skrevet ud fra at internatet er drevet af en dyreværnsorganitation. Hvis det er et privat internat kender jeg ikke til deres politik.

• #4   30. jan 2009 Jeg syntes det er synd da den nu har været fem forskellige steder i dens 1 et halve år. Men self. hvis den ikke har det godt så skal den self et sted hen hvor den vil får det godt. Men har bare aldrig set hendes mishandle den hund. Hun er faktisk meget tålmodig og kærlig over for den. Men Jeg ved jo self. ikke hvad der sker indenfor hjemmets låset dør.

• #5   30. jan 2009 Nu ved vi jo heller ikke om de tager hunden med. Det kan undre mig hvor oplysningen om hvor mange steder hunden har været kommer fra da det normalt ikke oplyses og at hundene normalt ikke bliver sendt rundt på den måde. Men ved til gengæld at jeg flere gange har oplevet at folk selv finder på disse oplysninger om at denne hund de har fåer fra internatet har været så og så mishandler og været i så og så mange hjem. Og endelig ved jeg heller ikke om det er et privat internat der køre med andre regler. Jeg håber bare det bedste for hunden. Og ja som rotterne sige så bed om legotimation hvis i kommer ud for at i får besøg fra "dyreværnet".

• #6   30. jan 2009 Der kan da ikke komme nogen og hente en hund uden politiet er til stede, det der lyder meget mærkeligt.

• #7   30. jan 2009 Mine forældre har købt fra et internat, og de har skrevet under på, at de fra internatet må komme på uanmeldt besøg for at se, om hunden har det godt der. Måske er internatet blevet kontaktet, så det er derfor, der kommer en og kigger?

• #8   30. jan 2009 mener altså også at de ikk må tage hunden uden politit er der.
    og det jeg 99% sikker på.
    ved ikk om du kan være obs på dem når de kommer.
    hvis de kigger rundt og måske skriver ned.
    der kunne være tale om tyve. af enten indbo eller hund.
    få deres navne og så ring ind til der de siger de er fra. for det kunne jo ske de gjord det ved andre mennesker.
    mvh kelly

• #9   30. jan 2009 Nu har jeg desværre ikke været hjemme til at se dem der kom, men regner med at kigge ind forbi hende nu her når jeg lufter hund for at se om hun stadig har den. Ja jeg ved godt at folk kan lyve om hvor mange hjem deres hund har osv. Men jeg er typen der vælger at tro på folk indtil det modsatte er bevist. Men vidste ikke at de ikke må tage hunden med uden politets tillades. Den må jeg lige huske. Takker for de mange gode råd om lovgivningen.

• #10   30. jan 2009 okay smiley
    jamen var så lidt da smiley
    lader du os hører hva der sker?

• #11   31. jan 2009 Hun fik lov at beholde hunden. Hun kom selv over og det var dem fra dyrenesbeskyttelse som kom og han havde politet og en dyrlæge med. Men der var ingen af dem der kunne forstå hvorfor de var kommet da de kunne se at der ingen mishandling var og at hund og ejer havde et godt forhold til hinanden. Historien er den at der er en kvinde som var ude ved min nabo i sidste uge som havde påstået at hun var fra det internat hvor hunden kom fra og havde spurgt om hun måtte komme ind og se hunden. Hun havde derefter ringet til dyrenesbeskyttelse og angivet en klage. Det viser sig at denne kvinde har gjort alt dette forbi hun har hørt nogle rygter ude i byen om at hunden ikke bliver passet ordenligt. Politet er nu efter hende da hun har begået selvtægt ved at udgive sig for at være en anden for at komme ind i min nabos lejlighed.

• #12   31. jan 2009 Sikke da en historie. Ja, man skal da passe lidt på så. Men godt nok, at hun fik redt det ud, så hun må beholde sin hund, hvis hun passer den, som hun skal.

• #13   31. jan 2009 uha dejligt smiley
    dejligt det der kom ud af dette smiley
    takker for nyheden smiley man bliver jo lidt ked af at hører sådan..
    det kunne jo have været sandt smiley
    men glad for det ikk er smiley

• #14   31. jan 2009 Jeg syntes bare det er vildt at man skal kigge sig så meget over skulderen for at være sikker på at de folk man lukker ind ikke snyder en. Jeg er også glad for at hun fik lov at beholde hunden, for den er virkelig kommet langt siden hun fik den.

Kommentér på:
Så får man det godt nok dårligt..

Annonce