{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Når man får en god idé... {{forumTopicSubject}}

Nogle gange (ok...ærligt...temmelig tit) synes jeg selv, at jeg får nogle vanvittig gode ideer - ofte med liiidt uventede udfald.

Forleden efter en skovtur var alle tre flexliner helt håbløse af vand, mudder og "skovbund".
Sheenas - som er med bånd - var faktisk så snasket til, at den ikke længere kunne rulles ind.

Det er jo ikke fordi, jeg ikke har stået i den situation før, hvor jeg møjsommeligt har stået og tørret/vasket linerne af med en klud. Med forholdsvis begrænset succes.

NU skulle det istedet gøres ordenligt, så jeg puttede alle tre flexliner ned i hver deres pudebetræk - og puttede så eller tre pudebetræk ned i et fjerde pudebetræk.

Så var jeg sikker på, at de kunne vaskes i vaskemaskinen skånsomt uden at tage skade. Indrømmet.
Det larmede pænt meget, men de kom ganske rigtigt igennem programmet uden at tage skade, og kom fine og rene ud.

Og nu kommer det store spørgsmål så.
Kan I gætte hvor helt ufatteligt lang tid, jeg brugte på at kludre mine 8m liner ud igen??????? smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man får en god idé...
Kommentér på:
Når man får en god idé...

Annonce