685 visninger
|
Oprettet:
Lille hund nuttet - Stor hund farlig {{forumTopicSubject}}
En ting jeg kan undre mig over er at da Misty var en lille nuttet hvalp ville alle klappe og rose hende... Men nu går folk sq i en kæmpe bue uden om.. Børnene siger Ihhh en hund og moren siger, Den skal du ihvertfald ikk klappe! Kan da godt forstå at der kan være bidske hunde, men man kan da spørge hundeejeren om det er i orden at man klapper den.. Jeg kan huske da en gammel mand spurgte om han måtte klappe Misty.. Der blev jeg helt positivt overrasket! For normalt flygter alle væk fra lille Misty. Har I andre de samme oplevelser med jeres såkaldte FARLIGE sofahunde??
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Da Emma var hvalp var hun med os på camping. Vi havde en campingvogn som stod fast og vi var der rigtig meget den sommer hvor vi fik hende.
Det var fuldstændig umuligt at gå tur med hende. Alle skulle snakke med hende og kæle og lige høre hvad hun var for en.
Det var faktisk rimelig belastende nogle gange, men emma nød al den opmærksomhed og hun har helt klart taget skade.
Nu tror hun at alle vil snakke med hende og at folk kun kommer gående på stien fordi de vil hen og snakke med hende :0) Det vil de bare ikke mere for nu er hun blevet stor og er ikke såååå spændende mere.
Der er dog stadig nogle som lige skal høre hvad hun er for en og de roser da også hendes udseende og ikke mindst hendes bløde pels.....dem som kæler for hende tror at hun er hvalp p.g.a hendes bløde hvalpet pels *GG*.........det er vist de færeste hvalpe der vejer 32 kg :0))
Men men.....de fleste går uden om hende :0(
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 96 Svar: 2.118
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Men kan godt se det må være trist :o(
sep 2005
Følger: 62 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 137 Svar: 1.387
Lille hund nuttet - Stor hund farlig