{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Folk i Esbjerg eller omegn!! {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg fat i dig ;o)

Jeg har fået job i Esbjerg (bor p.t. i Odense) og søger derfor enten

- et værelse jeg kan overnatte/bo i fra mandag til fredag i perioden 3. feb. - 1. juni.

- en relativt billig lejlighed, evt. til længere leje

- et rækkehus/hus, evt. til længere leje

For alle ting gælder, at mine hunde skal have lov at være der. De er små, velopdragne, larmer ikke og ødelægger intet.

Har du en af ovenstående ting eller kender du en der har, så kontakt mig MEGET gerne!!

Mange hilsner
Maj-Britt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk i Esbjerg eller omegn!!
  • #1   26. jan 2009 Tillykke med jobbet. Jeg er selv fra Esbjerg, men er flyttet ud på landet. Men jeg har stadig venner og familie i Esbjerg.

Jeg har en kammerat som bor det meste af tiden hos sin kæreste. Han har en billig lejlighed i Esbjerg. Jeg vil godt høre om han er interesseret i at leje den ud til dig. Det er inde midt i Esbejrg centrum han bor.

• #2   26. jan 2009 Kate: Du må MEGET gerne prøve at spørge! Jeg vælter mig, indtil videre, ikke i tilbud, så alt har interesse :o) Jeg passer godt på tingene og generer ikke naboerne.

Hører du om andre, så sig endelig til! Alt i omegnen af Esbjerg har interesse. Jeg kan godt køre lidt, men de 1½ time, der er fra Odense er alt for langt :o/

• #3   26. jan 2009 Jeg kigger også lige i ugeavisen for dig. Måske er der noget der. Skriver PB hvis jeg hører fra kammeraten. Lige nu er jeg på job og får fri 21.30. Måske bliver det i morgen først. Men jeg skal nok undersøge det for dig.

• #4   26. jan 2009 Kate: Mange tak!! :o)

• #5   4. feb 2009 Jeg sys du skal prøve at skrive ind til esbjerg ugeavis smiley
    du skal nok finde noget smiley
    bor selv i esbjerg.

Kommentér på:
Folk i Esbjerg eller omegn!!

Annonce