{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Søger trænings partner i Esbjerg :) {{forumTopicSubject}}

hej søger nogen i Esbjerg der kunne være interaseret i at hjælpe mig smiley

buller mener han skal hen og snakke med alle hunde han møder, hvilket resultere i han er ved at rive min arm af og det virker skræmmende på folk vi møder der kommer en rottweiler løbende imod dem.

søger søger nogen der vil træne med mig og buller, hvor jeg kan øve buller i at gå forbi andre hunde uden at fare imod dem smiley

ville være rigtig lækkert hvis i boede i Esbjerg 6700

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger trænings partner i Esbjerg :)
  • #1   23. jul 2010 Jeg vil gerne melde mig med Gaia, altefter hvordan du havde tænkt dig træningen skulle foregå:o)

• #2   24. jul 2010 Det er jeg lige pt ved at finde ud af den bedste måde smiley har skrevet inde på rottweiler gruppen, og der skrev hende lillen jeg skulle gøre som en der hed rikke skrev, inde i min tråd, men der var ingen der hed rikke der har skrevet så tro hun har skrevet forkert navn, så venter lige svare fra hende om hvilken af de forskellig trænings metoder jeg skal bruge smiley

når jeg har fået svar skriver jeg det lige her inde smiley

• #3   24. jul 2010 Helt ok:o)

Nu er jeg jo ikke i gruppen, og ved ikke hvad der er skrevet. Min mit umiddelbare bud, ville være at starte med en forholdsvis stor afstand (hvor meget afhænger af dig og din hund), hvor du stadig kan få kontakt til hunden.
    Så trænes der ellers kontakt kontakt kontakt, og efterhånden kan vi så gå lidt tættere på hinanden. Skulle kontakten ryge, så vender du om og går den anden vej til kontakten er der igen, og så kan man langsomt komme en smule tættere på hinanden igen.

Det er self ikke gjort med en enkelt træningsgang, men det er sådan jeg gik frem med min gamle hund (den var så agressiv, så problemet var self et andet, men målet var det samme, nemlig at hunden lærer at andre hunde skal ignoreres -i hvert fald mens hunden arbejder)

Men skriv endelig hvad Lillen siger -hun er slet ikke så dum hende Lillen;o)

• #4   24. jul 2010 det som du skriver, der var der osse en der sagde i gruppen, så kan være det var hende hun mente smiley

men jeg vender lige tilbage når der er svar smiley

• #5   24. jul 2010 så har jeg fået svar, og den trænings metode hun sagde jeg skulle bruge var den her:
    Angående dit problem - så ville jeg starte med at vende om hver gang han stopper op - bare begynd at gå den anden vej væk fra hunden.
    Ikke sige noget men bare stille og roligt i den anden retning - og lige så snart du har hans opmærksomhed igen så roser du og leger og giver godbidder.
    Gå imod hunden igen og gør det samme igen - det kræver tålmodighed og det tager ikke kun en uge - men måske meget længere tid.
    Han skal jo lige finde ud af at det ikke giver gevinst at te sig men at gå pænt og være opmærksom på dig smiley

så hvis du vil hjælpe med det ville det være rigtig lækkert smiley

• #6   24. jul 2010 Jamen det lyder som en fin plan:o)

Er der et sted i dit område der er egnet til træning? Ellers er der DCH-pladsen i Varde. Den må gerne bruges udenfor træningstiden self.

• #7   24. jul 2010 jamen, græs marke eller sti system, der er begge dele her hvor jeg bor smiley

• #8   24. jul 2010 bor ved nørre skoven, gryden og det smiley

• #9   26. jul 2010 Er ved at udd. mig som træner i dch. har 3 bernere. vil da gerne prøve at hjælpe. smiley

Kommentér på:
Søger trænings partner i Esbjerg :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce