{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Træning {{forumTopicSubject}}

Jeg søger trænings partner ( tæver )
til træning at møde med fremmede hunde med min han hund. ( Helsingør og omegn ) tidsrum efter kl 18

Det kommer til at forgå sådan at vi går forbi hinanden uden at de skal hilse. i ca. 10-20 min.

Krav til tæve.

Skal være selvsikker.
Skal være stor hunderace
Må ikke være langhåret eller for pelset.
Må ikke være steriliseret.
Skal kunne med en Alfa han ( dominerende han )
Må ikke have legetøj.

Passer dette på din tæve og har du lyst til hjælpe, eller kunne du også tænke dig at træne møde med fremmede, så skriv endelig, håber virkelig der er nogen derude :))))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning
  • #1   26. maj 2009 Altså min Bai ville være perfekt... Bortset fra at hun er steriliseret...

Overfor hanner har hun en en selvtillid der er skræmmende høj - indtil hannen siger "buuuh" - så ligner hun en der vil kravle i et musehul..

• #2   26. maj 2009 Bor du i nærheden af helsingør. og ville du være frisk på at mødes på neutral grund ca. om 2-3 ugers tid?

• #3   26. maj 2009 Bor overhoved ikke i nærheden - bor i Hvidovre... Men kører gerne for et godt formål... Stod selv engang i en lignende situation og der var ikke en kæft der turde eller ville hjælpe mig.. Jeg endte op med min mor og hendes ene hund, men det fungerede ikke.. Så ja, jeg kører gerne ;O)

• #4   26. maj 2009 :)) ej det lyder da lækkert, jamen jeg kan jo lige skrive lidt om min hund til dig pb, for der er lige nogle ting du skal vide inden så du ikke bliver forskrækket hihi.. og hvis det viser sig at vi kan få det til at fungere kan vi jo altid finde an ordning med bensin også videre,.

• #5   26. maj 2009 Det skal meget til at gøre os kamphunde-ejere forskrækket ;O)

Kommentér på:
Træning

Annonce