Hjemme igen efter dejlig skiferie {{forumTopicSubject}}
Så står hverdagen for døren igen. 18 dages dejlig ferie 2 steder i Østrig er slut, og det har nok været den bedste skiferie i alle de mange år vi har været af sted. Vi har haft de bedste betingelser for at stå på ski og hygget os med vores venner.
Vores hunde er blevet passet i de bedste rammer. At drengene så ikke altid lige bryder sig om hinanden, det kan ingen gøre ved. Så Baloo har desværre været på besøg hos en fremmed dr. Dyr og blevet syet i benet. Men det ser rigtig fint ud. Tak for god pleje og pasning Lillen.
For Baloo er det som om tiden har stået stille, mht. Bianca. Da vi tog af sted var hun jo i løbetid. Det er ikke gået op for Baloo at det er hun ikke mere. Så han sidder og hyler ud sin kærlighedssang til Bianca, som bare giver ham en på "tæven", som tak for den skønne sang.
Bianca er, imens vi har været på ferie, blevet parret 2 gange med dejlige Canon i Sverige. Bianca har sågar også været på udstilling imens vi har været væk, og vandt Championklassen og blev BT3. Det synes jeg simpelthen er så flot at jeg "bare" kan sende hende på udstilling, og så går det godt.
Nu kalder hverdagen og vi ser frem til en rolig tid, hvor vi kan følge Biancas drægtighed og forventet fødsel i midten af marts måned. Vi er i hvert fald hjemme igen med fornyede kræfter efter en dejlig, dejlig skiferie.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Og øv med drengene:-(
Tillykke med Bianca:-) Så krydser vi fingre for at Bianca er drægtig:-)
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Jeanette, Lillen var også meget ked af det, for vi svarede ikke på hendes beskeder. Men den sidste uge var vi uden internet, selvom vi havde fået at vide at det var der. Heldigvis klarede hun det for os, men det var absolut ikke godt at de lige skulle fare i totterne på hinanden hos Lillen. Det har Lillen ikke fortjent, for de har haft det rigtig godt og har hygget sig undtagen bare ikke lige den ene gang.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Tillykke med Bianca, altså det med udstillingen. Var det den på fyn idag de var til?
Håber virkelig det bedste for jer og Bianca, håber på det bedste til marts.
Inden jeg så denne her tråd har jeg skrevet en pb, håber det er ok.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
Dejligt at i har haft en god ferie, og rigtig super med Bianca- den vindertøs
Men rigtig surt med Baloo og Belvedere
God bedring med Baloo !
Super spændende med Bianca- hvornår i marts er hun "sat til" ?
Hjemme igen efter dejlig skiferie