{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Bianca hjemme igen efter operation {{forumTopicSubject}}

Nu er det overstået, og knuden eller polyppen eller hvad det nu var er fjernet. Det var ganske harmløst, og jeg så til imens dyrlægen fjernede den. Men han var enig med mig i at det var nu, for den ville bare blive større, og så ville indgrebet også blive det. Han fik løftet den fri og skåret af, og jeg er meget forundret over hvor lidt han skar i hende.

Hun var selvfølgelig ikke i fuld narkose, men noget der fik hende til at slappe fuldstændig af, og så fik hun smertedækning der hvor indgrebet skulle foretages. Men hun er en hård nyser indtil hun var så slag så vi kunne begynde vraltede hun rundt og gøede, bare for at gøre opmærksom på at hun var patient.

Imens vi ventede på det virkede fik hun ordnet kløer og tænder, dejligt for hun slappede helt af.

Straks det var overstået fik hun en modsprøjte, og inden længe rejste hun sig op, og ville hjem. Hun ville endda også selv hoppe op i bilen, men det kunne hun ikke. Hun vil være "fuld" noget tid endnu, og ligger her og slapper af.

Om 10 dage skal det ene sting der blev syet, og så skal vi kun vente på at det barberede område får lidt pels på igen. Hun bør være klar til udstilling igen om en måneds tid.

Godt det er overstået, og det tror jeg også Bianca er glad for.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bianca hjemme igen efter operation
Kommentér på:
Bianca hjemme igen efter operation

Annonce