442 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Sindsygt marked.. Sindsygt marked..

Nu kan jeg ikke holde min kæft mere..
Det er dog et vanvittigt salgsmarked vi har herinde...
JA det har vi altid haft og har også revet mig i håret flere gange...
Nu en gang ned af siden iidag...:
En Papillion som bare SKAL have hvalpe uanset alder, eller en dyt..
Kan folk dog i det mindste ikke lade deres hunde (og dem selv) blive voksne før de skal have et ansvar for et kuld hvalpe

En hund som søger sit 3 hjem.. Dennes nuværende ejer, havde taget hunden til sig for den ikke blev aflivet Kan vi redde og skal vi redde hele verden?

En D/S gårdhund der har fået et kuld hvalpe med en Sct. bernhard..
Det ville jeg i den grad kalde, at blive skampulet!
Føj for den lede....
men hverdagskost i markedet!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sindsygt marked..
  • #1   22. jan 2009 jeg er helt enig, det er rystene, hvad fol udsætter deres hunde for

• #2   22. jan 2009 Eej hold da op.. har du ikk set mit indlæg..? mine 2 chihuahuaer skal da parres nu her. Den ene i hendes første løbetid og den store i hendes 2. løbetid..

• #3   22. jan 2009 Jo nu har jeg set det he he..

• #5   22. jan 2009 Ja det må bare koste en uge i fryseren så - for er også typen der ikke bare kan vende det blinde øje til... Syntes faktisk slet ikke at marked høre til herinde... men det er så bare min mening ;o)

• #8   22. jan 2009 Jeg siger min mening!!!

kan kun være enig med dig.. synes at folk burde tænke en del mere over hva det er de gør ved deres hund..
    jeg ville aldrig lade min tæve parre, før 3 løbetid. og ville aldrig nogen sinde blande en så stor og en så lille hund. hvorfor så ikk blande en GD og en chi, med det samme (ironi) det er jo hjernedødt. og hvis der sku ske et uheld, ville der uden tvivl være tale om en abort. det eneste jeg har imod blandings avl er når folk ikk tænker over hva de blander.. de burde dælme skamme sig.. føj!

skal lige siges at jeg ikke har hund endnu, men håber snart på at få råd til drømme hunden..

• #10   22. jan 2009 jeg synes at hver annonce der blir oprettet herinde, skal godkendes a en admin, osse bare en ædring, så folk ikk bare skal kunne oprette en flot annonce, få den godkendt og gå ind og rette på den bagefter, det kunne så ozz være en god ide hvis man ku anmelde annoncen???
    er der nogen der kan følge min ide?? eller har jeg formuleret mig helt åndsvagt?? :$

• #12   22. jan 2009 link??

• #15   22. jan 2009 ikk så underligt.. man er da ozz for dum når man skriver pitt blandig i annoncen .

• #17   22. jan 2009 Ja jeg korser mig også over de Pit`s der er i markedet... Det er jo også nærmest hverdagskost...

• #19   22. jan 2009 Hvorfor går i overhovedet ind i Markedet , når i bliver så hidsige....det er da åndsvagt ligefrem at LEDE efter noget , der gør een i dårligt humør.

Hvis man skal have en hund.... køber man den vel alligevel ikke her på HG.... men henvender sig til en god kennel........så lad dog det marked være..... og få en god dag..... :O)

• #21   22. jan 2009 ku godt finde på at skrive til moderator ( eller hva personen nu hedder ) mit forslag til ændringer i markedet, som jeg har skrevet tidligere i denne tråd... hva synes i om ideen??

• #22   22. jan 2009 Ja, man kan blive ret forarget over d folk, MEN man skal huske, at man som køber af disse hunde er med til at holde gang i møllen. Så længe der er efterspørgsel, jamen så skal der nok være nogen der gør hvad som helst ; sælger billige importhvalpe lige meget hvilke vilkår de er blevet opdrættet under, parrer hunde uden at de har alder eller sundhed til det osv.osv. SÅ LAD VÆR MED AT STØTTE DISSE FOLK og køb en hund hos en ordentlig ansvarlig opdrætter.

• #24   22. jan 2009 jamen så kan amin vælge om hva der kan stå i markedet, nu kender jeg ikk nogen a de hjælpe adminer der er, men er sikker på at de ikk vil ha at en hvalp skal ha hvalpe.. jeg ville helt klart aldrig vælge en annonce ind på en hjemmeside m hvor folk vil ha valpe på/med deres hund, der dårligt er blevet voksen..

• #26   22. jan 2009 Det er frygtelig.
    Man beder da heller ikke din datter eller søn på 14 år om at blive gravid.
    det jo ligesom de rigtig unge hunde"mødre" som får hvalpe.

Kommentér på:
Sindsygt marked..

Annonce