{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

er så træt af min kastereret han og {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er ved at blive bims, min han blev kasteret for et lille halv år siden og nu er to af mine tæver i løb og han hænger sammen med dem mange gange desidste dage jeg troede faktisk ikke at han ville gøre det når han blev kastereret som 1 årig men der tog jeg fejl

Jeg kastererede ham for ikkeat havedet her gede marked hvergang tøzzerne var i løb for syntes det tog hårdt på ham samtidig glædede jeg mig til at de kunne væresammen i løbetiden men nej det kan de bare ikke man skulle slet ikke tro at han var kastereret bang bang karl han når lige at se dem så hænger han der det er synd for tæverne og ham og os det tager sindsygt lang tid hver eneste gang de hænger der

jeg bliver vid hvis han alligevel godt kan lave hvalpe for deskal bare ikke ha nogen hvalpe lige nu men dyrlægen sagde der var kun de første 3 uger de kunne det nu er det jo snart 6 mdr siden

undskyld men er bare skide frusrteret over det gale hus vi har her pt og der mangler stadig to tæver at komme i løb

hvad gør i der har kastereret jeres hanhund hænger han også sammen med jeres tæver nu skal det lige siges at min han er udbryder kongen så uanset hvor jeg sætter ham hen kommer han ud til pigerne

kh sanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
er så træt af min kastereret han og

Annonce