{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Jeg er SÅ træt........................ {{forumTopicSubject}}

I øjeblikket har jeg ingen energi...
Jeg er bare så træt hele tiden....

Ikke engang en gåtur med Laura kan kvikke mig op som det ellers plejer...

Min søn er urolig om natten så tror at afbrudt søvn får mig i denne tilstand... Men synes bare at det er overdrevet...
Hele dagen har jeg bare lyst til at sove sove sove.... Kan næsten ikke overskue at skulle noget....
Var til pigefrokost igår og det var smadderhyggeligt, men skulle virkelig hanke op i mig selv for ikke bare at sidde og hænge........
Idag har jeg aflyst en aftale med en veninde fordi at jeg er træt.....
Jeg er ikke ked og i dårligt humør.. Bare træt...

Nogen der har prøvet det ??

Tror at min krop mangler nogen vitaminer eller noget... + selvfølgelig en fuld nattesøvn, men det kan jeg ikke gøre så meget ved, bortset fra at slå junior med en stegepande og det er jo ikke rigtigt en mulighed *G*.......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er SÅ træt........................
  • #1   27. nov 2007 Den følelse kænder jeg godt.Har selv 4 børn og i nat haavde de 2 yngste en konkurance om hvem der kunne vække mig flæst gange tror jeg.Det er ikke sjovt når man bliver vækket 5-6 gange i løbet af de 6 timer man nu har mulihed for at sove:-(

• #2   27. nov 2007 Hmm så vidt jeg husker så tog mine børns mor nogen forskelige vitaminer da vores stadig var små og fik bryst.
    Så det kunne da godt tænkes men hva med at spørge din læge eller sundhedsplejerske

• #3   27. nov 2007 *g* Ja mindes den tid, hvor man skulle være meget heldig hvis man fik sovet igennem en hel nat ;o)....... Det går over Stine.... Når han er 14 så ligger i sin egen seng både dag og nat *lool*

• #4   27. nov 2007 glemte lige et han .....

• #5   27. nov 2007 Livet er herligt med børn ik ?*G*
    derfor jeg ingen selv har ...argh ok..måske ikke lige derfor jeg ingen har ..

• #6   27. nov 2007 tror at det er vinteren, der er over os...

Jeg har heller ikke nogen energi, og har lige måtte slæbe mig selv igennem en gåtur med Mickey - følte at jeg gik til månen og tilbage igen.... Og lige nu overvejer jeg helt vildt at tage en lille lur, for nøj, hvor er jeg træt...

• #7   27. nov 2007 Hvis nogen kender nogen rigtig gode vitamin piller, så skriv endelig smiley

• #8   27. nov 2007 Signe - Puha.... Så kan jeg godt høre at jeg er mere priviligeret end dig mht søvn.......
    Tænkt sig at jeg vil ha' FLERE børn smiley
    Men nej, det er slet ikke sjovt.. Man tænker ikke på hvor vigtig søvn er , for man ikke får sovet ordenligt....

Anders - Har ikke ammet i lang tid, så bliver ikke 'tappet for energi' der ... Men tror nu stadig godt at jeg kunne bruge et nergiboost af en slags .....

Marianne - Hehe, og så prøver man at sparke ham ud af sengen hele tiden smiley
    Men tror sgu ikke kun at det er derfor.....
    Synes at jeg havde mere energi, dengang jeg stadig stod op een gang om natten og gav ham en flaske.....

*A.J* - Jeg satser på at han betaler mig tilbage når jeg er blevet gammel, sur og grå *G*

• #9   27. nov 2007 Stine .
    nu er jeg i det flinke hjørne idag ..så jeg vælger at skrive ...Ork der er jo mange år til endnu *GG*

• #10   27. nov 2007 Det er fordi vi ingen sommer har haft.....så blir' man træt... tror der er mange ,der har det sådan...
    Og dryp så een dråbe baldrian på dine børns bryst ( uden på tøjet), så sover de dejligt om natten... og det gør du så også....
    MEN.. KUN 1... højst 2 dråber ... :O)

• #11   27. nov 2007 Jeanett - Ja et godt ord..... At slæbe sig selv.. Det er sgu også sådan jeg har det...
    Kan godt være at det er mørket.....
    Men synes nu ikke at jeg plejer at blive så påvirket af vinteren.. Men det er vel også forskelligt hver gang....

Tror jeg går op og snakker med apoteket.. Så skal jeg nok skrive hvad de sagde så du ogås kan få lidt energi smiley

• #12   27. nov 2007 NITTIB - hvad er det for noget ?
    Ja, kan sgu godt være mangelen på sommer....

*A.J* - Og jeg selv venter på at blive overfaldet af alderdommen hver gang jeg runder et hjørne i øjeblikket *G*

• #13   27. nov 2007 Ej ok det var os lige mig der så det der 2006 som 2007 smiley
    Men min datter fik da godt nok bryst til hun var over 2 hehe men så kom der lige en knægt der havde mere brug for det smiley

• #14   27. nov 2007 Anders -
    hehe, briller siger jeg !!
    Da min søn var een måned var det slut med forsyningerne og jeg tørrede ind som en anden rosin... Så det var igang med flasken....

Var da godtnok også flot at hun blev ammet i over 2 år smiley

• #15   27. nov 2007 Hehe tja der var godt gang i dem åbenbart,men de fik os kun bryst ingen flaske overhovedet.
    Min søn fik os til han var omkring 2 *G*Så 4 år i træk med en unge i patten stod den på der.

• #16   27. nov 2007 Anders - Må godtnok ha' været nogle trætte sokker til sidst ;-P

• #17   27. nov 2007 Manne - ( *GG* .....)

Nej ikke lige om hjørnet....

• #18   27. nov 2007 uha ja, sådan havde jeg det i en måneds tid, da efteråret for alvor satte ind. Totalt smadret af at lave ingenting..

Men det er da heldigvis overstået nu :o)

Det er SÅ irriterende mens det står på!

• #19   27. nov 2007 Tja lidt måske smiley men hva gør man ik for sine børn

• #20   27. nov 2007 Manne - Jeg har haft det sådan her i en måned så det kan ikke være pgamenstruation.

Nej, spiser ikke vitaminer, men har stærkt mistanke om at min krop har brug for noget tilskuds-boost...
    Er helt færdig *G*

Tak for tippet..

• #21   27. nov 2007 Stine P

Baldrian kan du købe på apoteket eller i matas..... det er ganske uskadeligt ... men virker beroligende på børn , der ikke sover godt om natten... eller har svært ved at falde i søvn.
    Man drypper det også på kattes kradsetræ.. de er helt vilde med det... og så kradser de ikke i møblerne....
    :O)

• #22   27. nov 2007 D-vitaminer de damer!!

• #23   27. nov 2007 Hvis man spiser ganske almindelig varieret mad, er der ingen der har brug for ekstra vitaminer... :O)

• #24   27. nov 2007 Bitten...det gør jeg men tager stadig D-vitaminer - netop for ikke at blive påvirket så meget når det bliver vinter.. ellers får jeg det på samme måde som Stine og Jonna...

• #25   27. nov 2007 NITTIB - nååårh ja.. Hár da baldrian til kattene...
    mmmm, elsker duften af sure tæer .............. ? smiley
    Jamen det vil jeg da prøve ...
    Junior vågner altid fra kl 04 af og jeg er ved at blive fuldstændig idiot...

Kamilla - Er det for energi ?

Manne - skal alligevel til lægen idag, så kan jeg da lige snakke med hende om alt det med vitaminer smiley

• #26   27. nov 2007 NITTIB - Spiser ikke 100% varieret i øjeblikket... Ikke nok forskelligt grønt...
    Kan ikke tage mig sammen og er for træt smiley

I sommers var jeg totalt med på alt det grønne og havde masser af energi...

• #27   27. nov 2007 stine...både og - det gør at man ikke bliver deprimeret og kan tage tingene lettere så man ikke behøver at slæbe sig afsted.. det er i hvert fald sådan de virker på mig..

• #28   27. nov 2007 Stine P

Hvis du har spist masser af grønt her i sommer.... så er det ikke vitaminer du mangler.... vitaminerne fiser ikke lige ud af kroppen , fordi det er blevet vinter.... de ligger i depoter i kroppen..... så jeg tror ikke du mangler vitaminer.. ( og vinteren er jo lige startet ).... tror nærmere du bare er træt , fordi du sover for lidt...og bliver irriteret over det.... :O)

• #29   27. nov 2007 Jeg må vist hellere hoppe på apotektet i morgen så... smiley

Kommentér på:
Jeg er SÅ træt........................

Annonce