{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

ROS. {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 K9 powerseler til "tøserne". Nu fandt Blackie så ud af at han OGSÅ ville ha`en. Jeg kigger så i marked og vupti..... Der er selen til Blackie. Jeg skriver en PB til sælger. Vi enes om en pris. Dagen efter sender hun selen og jeg sender pengene. Modigt af hende at sende selen før pengene er gået ind, men TAK, Mette O.
Idag er pengene heldigvis gået ind på hendes konto og jeg har fået selen. Er det ikke bare SKØNT??
Så ros til Mette O. og bare lige en solstrålehistorie herfra:-)))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ROS.
  • #1   21. jan 2009 Jeg har også en. Her i december var der en bruger der var så venlig at holde et udstillingstelt 2 uger før den kunne hentes og betales.
    Den kunne først hentes meget sent om aftenen, men alligevel var det med smil. Tak til "valsøes rotte" for telt og meget tålmodighed. Jeg glæder mig sindssygt meget til at bruge den her til sommer. smiley

• #2   21. jan 2009 Faktisk bør man ikke overføre penge til privat personer før man har modtaget varen, man kan sende den per efterkrav ellers skaldet være med dankort betaling for at man kan få sine penge igen hvis man ikke får varen, derfor skal man passe på og jeg syndes derfor det helt fair sælger også sender varen med den risiko som man gør når man sætter penge ind på en privats konto..

så super denne handel gik på denne måde...

specielt med alle de uheldige handler herinde er jeg glad for at læse sådanne solstråle historier:)

• #3   21. jan 2009 Jeg vil så sige at det beløb, som jeg gav for selen var ikke større end at der stadig kunne komme smør på brødet selvom jeg blev snydt. Jeg har MANGE handler bag mig på QXL og ikke en eneste gang er jeg blevet snydt:-)

Men ja, jeg synes også altid at man hører om det, som går skævt, så jeg ville da lige fortælle at det KAN gå godt (og gør det sikkert oftest også):-)

• #4   21. jan 2009 Først vil jeg da lige sige tak til Mette for de rosendene ord.
    Mopsejer> Jeg mener man skal stole på hinanden. Det med at sende varen først kan jo også værer risikabelt. Men jeg stoler på folk, og især når man kan se så mange oplysninger her på hg. Jeg har da også sendt hvor jeg ikke har modtaget pengene, men det er længe siden. At sende pr efterkrav er da dyrt, og så kan det ikke betale sig at købe/sælge.

• #5   21. jan 2009 Jeg tror også det kommer an på hvordan folk præsenterer sig på hg, med oplysninger, på deres profil.

• #6   21. jan 2009 Jeg mener så også at man kun kan sende pr. efterkrav, hvis man er et firma.
    Jeg vil sige at HVIS det var en ting jeg købte, som kostede så meget at det ville være "katastrofalt" at miste pengene, ville jeg afhente. Ellers blev der ingen handel:-))

• #7   21. jan 2009 jep jeg har også haft handlet for mange penge på qxl men efter alle de problemer der har været vist på tv og herinde så tør jeg ikke længere bare overføre større beløb, så vælger jeg at handle med folk hvor vi kan hente varen og betale der..

Kommentér på:
ROS.

Annonce