{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ros...
  • #1   3. apr 2008 Takker Liselotte:-) og i lige måde....
    Har tidligere sagt... du er for sej:-)

• #2   4. apr 2008 Fed ide, rose tråd!!

Åh.... jeg har mange;

Tante Brahe, fordi hun har taget initiativ til en fed legegruppe, er åben og rar at snakke med og giver herlige øre til Bergkamp.

Anette med hendes franske bulldog Mille, fordi hun introducerede mig til HG, jeg har nogle herlige gåture i Søndermarken med hende og Mille er bare for dejlig.

Mette og hendes søde og frække mops Sif. Dejlige ture i Jelling skoven og så er Sif blevet en af Bergkamps kærester. Han har jo god smag!

Christina med hendes Sheltie og Louise med Mingus. 2 udadvendte piger med smukke hunde. Sonja, sheltien, er absolut ikke til at stå for... smuk smuk smuk, og giver Bergkamp røvfuld hver gang i udfordringer. ;0) Hvilket jeg kan forstå, for tror også jeg ville stemme på Sonja. Hahaha. Mingus, den roligste cavalier jeg nogensinde har mødt. Og utrolig fotogen. Stiller sig i foto-position så snart han ser et kamera.

Ikke mindst Cemile!!!!! Jeg er sikker på hun bliver en meget god veninde!! Vi er i hvert fald godt på vej. ;0) Nu må vi se efter på lørdag. *G* Hun har en fed humor og kan tage nogle verbale slag. *GGG* Hendes super herlige cavalier Nando er i en liga for sig selv. Bergkamp er smask forelsket!!!!! (Selvom det er en hanhund) Jeg har haft nogle dejlige oplevelser allerede med Cemile, bl.a. en uforglemmelig tur til GSH.

Og til sidst: Mange brugere i cavalier-gruppen jeg har mødt til træfs.
    Dejlige mennesker og hunde!!!

• #3   4. apr 2008 Håber det er ok jeg fører den videre. ;0)

• #4   4. apr 2008 karina *og hendes love-sponge!!* ;
    Selvf. er det da det...
    Og så hægter jeg mig på din ros til Tante B. for al hendes tid og støtte da Angel skulle opereres og i tiden efter.

• #5   4. apr 2008 Jeg vil også rose nogle flere så:

*Louise* fordi hun er så fandens sjov, og vi har det fedt sammen... Min overtag verdenherredømmet veninde:-)

Nathasja med Aiko: Du er sej med dine hunde... bliv endelig ved:-)

greenhills: Kanon god opdrætter... har dyb respekt for hende!!!

Mia: Du har nogle fede kommentar, og du står ved dine holdninger...

Tull (Tina): Tak for nogel gode samtaler og hygge i hundeskoven...

Liselotte B: du er kanon sej... respekt til dig:-)

*Tyson* : bedre veninde kan man ikke få:-) tak for alt...

• #6   4. apr 2008 Hov... glemte da lige:

Sabina A: Skøn, loyal og en rigtig dyreven... kæmper en kamp for alle dyr... du er dejlig:-)

Diana P: Kanon veninde... god humor. Find dig nu snart en kæreste:-) så dobbeltdater vi... ha ha.

• #7   4. apr 2008 Åhh, jeg kan da også da også bidrage med lidt ros her på falderebet smiley

Allerførst vil jeg sige tak til Karina for hendes rod *høm høm* Jeg mener ROS smiley Jeg er også mægtig glad for at have fundet Karina her i det mørke Jylland smiley Os Sjællændere må jo holde sammen smiley Vi har allerede haft et par feeede, kaffefyldte oplevelser sammen og der går ikke en dag, hvor jeg ikke kærligt tænker på hende og ISÆR at hun introducerede os til Mocca kaffens glæder smiley Bergkamp er altså bare en SKØØØN hund med et fantastisk temperament, og jeg ville ønske at Nando var ligeså rolig af sind smiley

Og så er der Linda E med Kenya, som bare er den mest fantastiske lille tæve. Endeligt en Cavalier med ligeså meget KRUDT i måsen som Nando. Sikke nogle ture de 2 tager en gang imellem smiley Nando er altid så dejlig træt efter et par timers leg med Kenya. Og heldigvis har LInda den samme sunde interesse for at slæbe kæresten med ud i div. hundeskove som jeg har smiley

Tilsidst med ikke mindst er der Louise med MIngus. Han er altså bare en skøn Cavalier, som besidder en stoisk ro. Bergkamp, Kanya og Nando kan fare i cirkler om ham og Mingus bevarer bare det kolde overblik. Det må være fordi han har sådan et par kløgtige ejere, som modsat os andre rent faktisk har lært deres hund at være rolig smiley Ej, Louise er simpelthen en gutterpige som tit er frisk på en tur i GSH smiley

Så tak HG for nogle fantastiske legekammerater til Nando og jeg. Vi er meget taknemmelige smiley

• #8   4. apr 2008 fed tråd....

jeg er nu ikke så tit inde og kommentere noget i dette galeri, men jeg læser næsten det hele... vil da også rose lidt smiley

Jeg vil gerne rose de fantastiske mennesker herinde som har væet venlige at bakke mig op i forbindelse med min elskede hund Taxi , det er rart at kunne komme ud med noget og folk så ikke tænker...åhh slap da af det var bare en hund. tak jer alle for jeres venlige sind smiley

Og så til : call me miss miller den skøre tøs, en dejlig pige jeg har mødt igennem hundegalleri og som er blevet en af mine bedste veninder, hun er så sjov at være sammen med og hun får mig altid til at grine , dejlig dejlig pige smiley og miller, de gode mænd er jo optaget, snøft.... haha

Mange knus til jer alle herinde

• #9   4. apr 2008 JAmen der er skam også mange flere jeg gerne vil rose ... og i ved selv hvem i er...

• #10   4. apr 2008 Hvorfor er der ingen der roser mig !?

Totalt skodtråd smiley

• #11   4. apr 2008 *LOooooooooooOL*

Lige min tanke Stine *Gg*

• #12   4. apr 2008 Miss Sweety - Jamen fandme for dårligt altså !! smiley

• #13   4. apr 2008 Stine - HØRT Gg

• #14   4. apr 2008 Kom ind i kampen folkens... I skal da også rose og ikke bare sidde der og kun forvente ros selv.... :0) *S*

• #15   4. apr 2008 hmm....

Okey, nogengange er i ikke helt forfærdelige og umulige herinde....

Godt så ... Ros mig så !

• #16   4. apr 2008 Ros til dem jeg kan lide ;o))

Og dem ved i da selv hvem er ;o)

• #17   4. apr 2008 Ihh en rosetråd....

Så vil jeg starte med at rose:

Maria (Mrs. Miller). Du er simplethen et dejligt menneske, og jeg er så glad for at kende dig. Du er en ener.... smiley

Maja: Du er en rigtig solstråle. Jeg ved ikk hvad jeg skulle gøre uden dig. Det var også det jeg prøvede at sige med de blomster....

Stine; Jeg vil også gerne rose dig for din humor.... for jeg har nemlig tit lagt mærke til dig i tråde. Der var engang du endda ville komme og grave mine bambus op.... med en ske.

• #18   4. apr 2008 Louise - *LOOOL* .... Pinligt, så laver jeg fis med en tråd og så får jeg faktisk helt legitim ros....
    Men tak smiley ( er nu glad for at du ikke tog imod bambusopgravningstilbuddet ! )

• #19   4. apr 2008 God ide med en rose tråd......
    Jeg vil da også lige være med. Bedre sent end aldrig. smiley

Jeg vil gerne rose:

Camilla og Bjørn med lille Thila, for en masse god snak om alt mellem himmel og jord.
    Allan og Julie med Oskar og Ea. For mange gode lege og trænings timer. Jakob I med Alfred (*RIP*) For en god mopse legedag.
    Jon og Sidsel med Thorkil. Også for en god mopse legedag.
    Linda N med Chika for et godt venskab og en masse god leg.
    Og sidst men ikke mindst Karina og Bergkamp for nogle kanon hyggelige gåture i jelling skov.

• #20   5. apr 2008 Maja: Det er da dig der er enig med mig i alt???? Ej, du ved hvor nem min verden er - jeg læner mig jo bare tilbage.....hihi

• #21   5. apr 2008 Jeg tror jeg giver mig selv et skulderklap i dagens andledning *LoL*

Men jeg har da også mange jeg gerne vil rose, og det må være følgene;

Anna Z- Du er en vinder! Og du er der når man har brug for støtte og en hjælpende hånd!
    Jeanette og Luna- Du er der også når man lige har brug for at snakke og lave sjov.
    Mie N- Min gode arbejdskollega, som også lige skriver et par opmundrende ord når man har brug for det.

Så vil jeg give alle jer i min BONdine gruppe kæmpe ros, i er sgu kanone :o)
    Og alle jer som jeg også har på min Msn liste herinde fra, I skal da også have ros..

Liselotte B; Du får også lige en ros med på vejen.. Fordi du lavede denne tråd og fordi du er som du er :o)

Ja, jeg beklager at jeg ikke fik skrevet navnene på alle jer jeg vil rose men i er jo i de grupper som jeg nævnte :o)

• #22   5. apr 2008 Stine P, ja du skal da også have ros, vi har da lavet fis sammen i et par tråde efterhånden ;o)

• #23   5. apr 2008 Ih tak da Ina *S* Og i lige måde *S*

Er Polle blevet lappet sammen igen?

• #24   5. apr 2008 Ja Jeanette, Polle kører som en bil fra 82 nu gør *LoL* Ej den kører fint igen så jeg kommer da både til og fra arbejde :o)

• #25   5. apr 2008 Godt:-) Hov der mangler jeg da oss en opdatering *s*

• #26   5. apr 2008 Hårh...
    Elsker jer allesammen nu efter 2 gange ros smiley

• #27   12. apr 2008 Jeg vil også rose nogen =)

Michelle & Reiki - Der er altid gang i jer, klar til at underholde og er kiks-oholic som jeg selv ; )

Lene, Affi og Milo - De sejeste jyder ever *LOL*

Lise og Zif - Altid hyggeligt når i er med på gåtur =D

Janie med (nu afdøde RIP) Effie (kan ikk huske navnene på dine andre hunde, sorry - En STOR hjælp !!! Og altid rar og hjælpsom.. hjælper gerne.. har jeg sagt hjælpsom?? ; )

Iiihhh jeg glemmer bestemt en masse søde mennesker...

Men jeg er søvnig og min hjerne ER gået i seng *GG*

• #28   12. apr 2008 Janie har Ubi og Carlos, Nina *S*

Kommentér på:
Ros...

Annonce