{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "tv2 nu om"
NU tv2
om kamp hunde
Skrevet af: Lisbeth H - 27. feb 2009

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tv2 nu om kræft:(
  • #2   14. jan 2009 Det er pudsigt med kræft.

Jeg har aldrig mødt en der ikke kendte nogen på en eller anden måde som havde haft eller var gået bort af kræft. Men alligevel er det så tabu?
    Man ser programmer om det i fjernsynet, men at snakke direkte om det og detaljerne, opfatter jeg altid som tabu? Folk hvisker og tisker i stedet..

Det er mærkeligt, og jeg forstår det ikke..

• #3   14. jan 2009 Jeg kunne ikke se det, tænkte for meget på min farmor som tabte kampen til lungekræft, så jeg slog væk igen, det var lige lidt for tæt på.

• #4   14. jan 2009 min morfar er død af lunge kræft og jeg nåede aldrig at sige farvel til ham jeg havde ønsket man talte mere om det, men det gjorde man ikke..

min veninde har os mistet familie til kræften og vi har da talt om det nogen gange jeg syndes ikk der er noget galt i det, syndes det godt at turde åbne sig og tale om det for der er jo ingen der er skyld i det så det jo ikk noget at være flov over.. og det okey at være trist osv..

Jeg syndes programmet var rørende og jeg må indrømme jeg var ked af det bagefter for hold op hvor er det synd for de børn at de nu har mistet deres mor og de er så unge..

men hvor er det en god ide med den erindrings kasse hvor moren sku skrive en guide til livet faktisk.. det var en rigtig god ide og alle forældre burde som de snakkede om egentligt lave en lige mappe eller kasse til deres kære for man ved aldrig om man blir kørt ned næste dag der sker såå meget og der er så mange der blir efterladt tilbage uden noget.. det ville hjælpe mange måske..

Kommentér på:
tv2 nu om kræft:(

Annonce