Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godaften HG
  • #1   10. jan 2009 vil ikke kalde min hund for putte .
    ynglings race .. Rottweiler

race jeg ikke bryder mig om ... Collie da jeg flere gange som barn er blevet skam bidt af min mormor og morfar collie.

ja jeg er træt *SS*

• #2   10. jan 2009 Hehe putte, det lyder lidt for fimset.
    .. av det må sku ikke være en særlig rar oplvevelse !!

• #3   10. jan 2009 Jeg ville aldrig kalde min hund nusser..

Min ynglings race er rottweiler.

Der er ingen racer jeg ikke bryder mig om, men racer jeg har mere respekt for ende andre.

Træt.. Hvad er det for noget?? hehe Ja jeg overvejer faktisk at gå i seng nu.

• #4   10. jan 2009 Jeg vil aldrig kalde min hund bamse, basse, buller og de slags kedelige gamle navne som hundrede andre hunde også hedder.
    yndlingsracer: Scæfer, Rottweiler, GD, irsk ulve hunde og en god blanding

Race jeg ikke kan li: Gravhunde, Chi, cairn terrier. Alle små hunde hvor et iltert temperament er normalt vil ikke have sådan en hystade. hehe

og ja jeg er skide træt. har været oppe siden kl 5 imorges så er ved at være godt træt

• #5   10. jan 2009 Jamen Go'aften Kristina smiley

Jeg vil aldrig kalde min hund - uhh, der er mange, men her kommer nogen af dem:
    Chanel
    Cucci
    King
    Bella
    Perle
    Tyzon

Yndlingsrace (kan desværre ikke holde mig til en):

Keeshond, Eurasier, Finsk Lapphund og Malamutte

Race jeg ikke bryder mig om:

Ruhåret hønsehund - synes de er grimme, lidt upersonlige
    Dværgpincher - Burde være større og mindre temperamentsfulde og ha lidt mere pels

Om jeg er træt? 8o)):

Nææh egentilig ikke. Kun træt af at kæresten ikke syntes han havde tid til mig og sønne i aften.....

• #7   10. jan 2009 Olfort. Bamse. Preben... Ej det kunne jeg faktisk godt finde på... Pomser og pekingeser, er først ved at lære min nye race japaneseren at kende.. Race jeg ikke bryder mig om. Rughåret hønsehund, gravhund. Træt. Ja.. Har heldigvis fri kl otte.

• #8   10. jan 2009 Jeg kunne også godt finde flere racer jeg gerne vil have: Poms, Huskie, Grønlandsk slædehund, Groenendal, Tervueren, Kleinspitz.....

Og så er jeg faktisk heller ikke vild med Gammel dansk Hønsehund og til en vis grad Weimaraner, men det er mest øjnene. Hunde skal have brune øjne (eller blå hos nogle spidshunde), og være lidt vamsede smiley

Hundemutter: Faktisk sjovt at du også nævner Ruhåret hønsehund, når man tænker på hvor mange racer der findes og hvor få svar der er
    kommet herinde indtil nu *G* - Håber du kan holde dig nogenlunde frisk indtil du får fri.

Miss Lucy.......Kan se du også er til spidshunde - og så må jeg lige spørge: Er Lucy og Ace søskende?

• #9   10. jan 2009 Hvad ville du aldrig kalde din hund?
    Pelsen ( pælsen)

- yndlings race?
    Rottweiler

- race du ikke bryder dig om
    har ikke nogen spesielt , men det er nogen raser jeg er skeptisk til...

- er du træt ?
    ikke så meget lige nu , er syg og sovet meget i dag...

• #10   10. jan 2009 mrianne : Nu du nævner det vil jeg heller ikke kalde min hund Pelsen. men det var så heller aldrig faldet mnig ind *GG*

Et navn jeg heller ikke vil kalde min egen hund - mest fordi det, ligesom de andre jeg har nævnt ovenfor, næsten er en massebetegnelse (og undskyld til jer derude med dejlige hunde, der har nogle af mine hade navne..).- er Luna.......

Og jeg er tadig kun en liiiiiilllllle smule træt smiley

• #11   10. jan 2009 ka bar ikk stave mere Stadig! sku der stå

• #12   10. jan 2009 Miemiv L

her i norge er det mange som kalder hunden for pelsen når de taler om deres hund , synes det lyder ånsvagt jeg...

Jeg kommer nok aldrig til at kalde mine hunder for nogen af disse heller :
    Chanel
    Cucci
    King
    Tyzon
    så der er vi ihverfall enig hehe

• #13   10. jan 2009 Ja de er skøre de nordmænd :-)) - har dog været på skiferie i norge over 10 gange og synes nordmænd har en fin humor :-)) - sidespring....

Ja det må man sige, Marianne, men er det ikke fordi de som jeg skrev nærmest er blevet massebetegnelser: Små Chier hedder Gucci eller Chanel og Amstaffer hedder Tyzon og King eller Gucci, hvis det er en tæve ---- og uuuuuh, jeg har ingen fordomme *smiler uskyldigt*

• #15   10. jan 2009 Miss Lucy.... Ja jeg vidste jo der var en forbindelse. Håber Ace har det rigtig godt hos dig igen (og det tvivler jeg ikke på), selvom H. sikkert savner ham enormt meget....

Nåårh ja, det er jo dig jeg vist også har snakket om grønlandshunde med smiley - Men vores blandinger er da også helt ok, er de ikk' ? *S*

• #18   10. jan 2009 Jeg vil aldrig kalde min hund bamse, basse, buller og de slags kedelige gamle navne som hundrede andre hunde også hedder.
    yndlingsracer: Scæfer, Rottweiler, GD, irsk ulve hunde og en god blanding

Race jeg ikke kan li: Gravhunde, Chi, cairn terrier. Alle små hunde hvor et iltert temperament er normalt vil ikke have sådan en hystade. hehe

Er så enig med dit indlæg trine så hvis det ikke gør noget så har jeg kopieret det;)

• #19   10. jan 2009 Schæferhundeelskeren: hehe det helt iorden. Sjovt du synes det samme. undrede mig da jeg læste det du skrev for syntes da det lignede det jeg skrev og så så jeg jo så den sidste sætning.

• #20   10. jan 2009 Heheh grineren :D..

jeg ville aldrig kalde min hund for fido eller sorte, plet .. tror heller ikke gucci chanel og hugo boss... det høre til tøjet!

- personligt er jeg ikke så meget til gravhunde
    - yndlings race er vidst nok en Chi, pekingesere..

• #21   13. jan 2009 Hehe:)
    Men i yndlingsracer glemte du lige border collie;)

• #22   13. jan 2009 ok:d

• #23   13. jan 2009 Det var nu trine jeg skrev til glemte jeg lige at skrive

Sorry;)

• #24   13. jan 2009 hehe. Det ikke en hund for mig. Men de stadig dejlige

• #25   13. jan 2009 ;).. Nårh helt ens er vi da ikke;)

• #26   13. jan 2009 nej. hehe

Kommentér på:
Godaften HG

Annonce