{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Skal jeg være passiv?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været sammen med min kæreste i knap 5 år og vi har det super...
Der er bare en ting som går mig på....
Min kærestes eks, som han ikke længere har kontakt til og som bor i den anden ende af landet, begyndte for 2 år siden at ringe til min svigermor og spørge ind til ham osv. (Fiskede efter hans nummer, men uden resultat) Det skete måske 2 gange, nu i sommers fik han så et brev fra hende, hvori der stod at hun tænkte på ham osv. Han har valgt at ignorere det og lade det ligge, fordi "det går da i sig selv igen" og ud fra svigermors oplysninger har hun også en læreste som hun bor med...

Men men, inden jul ringede hun igen til min svigermor og sagde, at nu regnede hun med at der snart vare gammel elevfest og hun håbede at min kæreste kom med... Hmm, men svigermor spurgte så bare om det var med påhæng.. Og væk var hun igen...

Men jeg går lidt og tænker på, at ringe til hende og be hende om at lade vær med at ringe osv. Min kæreste mener, at hun da snart må fatte og vil ikke tage kontakt til hende.. (hvilket jeg egentlig er glad for, man må jo sige han har haft muligheden for at gøre det. Eftersom hun hver gang har givet sit nummer)

Hvad havde i gjort i denne situation???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg være passiv??
  • #1   7. jan 2009 jeg ville nok tage en snak med min kæreste om, at det virkelig går mig på, at hun er så anmasende. og nok bede ham om, at enten skrive eller ringe til hende og bede hende om at lade os være, for hun forstår jo tydeligvis ikke et vink med en vognstang, eller også vil hun ikke forstå det. Derfor skal hun have det skåret ud i pap, at i ikke ønsker hendes kontakt
    Det kan godt være at hun kun ønsker at de skal være venner, men igen hvis det gør mig uskiier, så ville jeg tage en fornuftig snak med kæresten om det.

• #2   7. jan 2009 Vil også helt klart mene det er kærestens opgave det her....

• #3   7. jan 2009 Jeg kan sagtens følge dig i din usikkerhed... Jeg er (desvære) ret jaloux, og hvis det var mig havde jeg nok ikke taget det så roligt. Men som de andre skriver, så er det rigtigeste at lade din kæreste takle problemet. Min jalousi har bragt mig nok problemer til at jeg ved at det dummeste man kan gøre er at gå udenom kæresten... smiley

• #4   7. jan 2009 Lad hende bare lide...

• #5   7. jan 2009 Ening med Tina. Så længe din kæretse reagerer, som han gør, ville jeg lade det ligge.

• #7   7. jan 2009 Okay, der er vidst pænt stor enighed om at jeg nok bare skal lade det ligge...
    Selvfølgelig er det super, at han ikke viser nogen form for interesse ved hende eller det at hun vil i kontakt med ham. Han har sagt, at han ikke rigtig kan se hvad han skal bruge hende til i hans liv... Det burde jeg nok bare være super glad for ( Er jeg også ;o) )

Men argh, hvor hun da bare er SKIDE irriterende....

• #8   7. jan 2009 Connie P: Jeg har det sådan lidt "Lad os nu se om der overhovedet eksisterer en gammel elevfest pt" Så må vi så tage det til den tid, han sagde han ikke havde nogen yderligere interesse i at komme med-da han stadig har kontakten til dem han skal have, hvis man kan sige det sådan ;o)

Kommentér på:
Skal jeg være passiv??

Annonce