Skal jeg være passiv?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har været sammen med min kæreste i knap 5 år og vi har det super...
Der er bare en ting som går mig på....
Min kærestes eks, som han ikke længere har kontakt til og som bor i den anden ende af landet, begyndte for 2 år siden at ringe til min svigermor og spørge ind til ham osv. (Fiskede efter hans nummer, men uden resultat) Det skete måske 2 gange, nu i sommers fik han så et brev fra hende, hvori der stod at hun tænkte på ham osv. Han har valgt at ignorere det og lade det ligge, fordi "det går da i sig selv igen" og ud fra svigermors oplysninger har hun også en læreste som hun bor med...
Men men, inden jul ringede hun igen til min svigermor og sagde, at nu regnede hun med at der snart vare gammel elevfest og hun håbede at min kæreste kom med... Hmm, men svigermor spurgte så bare om det var med påhæng.. Og væk var hun igen...
Men jeg går lidt og tænker på, at ringe til hende og be hende om at lade vær med at ringe osv. Min kæreste mener, at hun da snart må fatte og vil ikke tage kontakt til hende.. (hvilket jeg egentlig er glad for, man må jo sige han har haft muligheden for at gøre det. Eftersom hun hver gang har givet sit nummer)
Hvad havde i gjort i denne situation???
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.903
Det kan godt være at hun kun ønsker at de skal være venner, men igen hvis det gør mig uskiier, så ville jeg tage en fornuftig snak med kæresten om det.
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.955
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.911
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 140 Svar: 4.177
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 615
Selvfølgelig er det super, at han ikke viser nogen form for interesse ved hende eller det at hun vil i kontakt med ham. Han har sagt, at han ikke rigtig kan se hvad han skal bruge hende til i hans liv... Det burde jeg nok bare være super glad for ( Er jeg også ;o) )
Men argh, hvor hun da bare er SKIDE irriterende....
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 615
Skal jeg være passiv??