Skal jeg være bekymret? {{forumTopicSubject}}
Jeg oplevede i dag noget meget underligt med Walter da vi var ude og gå tur. Han er utrolig glad for andre mennesker og har altid fået lov at hilse på alle som har villet snakke med ham. Idag kom vi gående i vores vante område, og der står en dame ved et busstoppested. Vi går nok 30 meter derfra da Walter får øje på hende. Han stopper op og begynder at knurre og gø af hende. Det har han aldrig gjort før. Jeg prøvede at få ham med videre, men han trak den anden vej som om han ikke turde gå forbi hende. Jeg gik tættere på hende og begyndte at snakke med hende, men han blev ved med at gø af hende en gang i mellem. Jeg tænkte, at det måske kunne være fordi hun havde en paraply, og at det var den han blev bange for. Vi gik videre og kom forbi et hus hvor der stod en ung pige udenfor og røg. Der stoppede han også op og begyndte at gø. Meget meget mærkeligt, det har han aldrig gjort før. Håber selvfølgelig det bare er en engangsforestilling, men er i tvivl om hvordan jeg bedst muligt selv reagerer i disse situationer, hvis det skulle ske iden, for at jeg får stoppet den adfærd..
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.772
Det går over igen.
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 87
Skal jeg være bekymret?