{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

skal jeg være bekymret?? {{forumTopicSubject}}

Sidder her med tårene trillende ned af kinderne, fordi jeg er bekymret for min lille hund..

Sagen er den at jeg var så dum at give hende en leverposteg bakke hun kunne slikke ren... og de plejer bare at slikke, og så til sidst lade den være..

men jeg finder hende så i haven, ligge og tygge i den... to af hjørnerne er bidt i stykker, og jeg har samlet nogle stumper op..

-jeg så hende sluge et eller andet, men hvad og hvor meget hun har slugt ved jeg ikke smiley

Ringede til dyrlæge vagten.. men den dyrlæge deer har vagt i mit område giver jeg ikke to potter pis for..! hun burde ikke have lov til at være dyrlæge smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal jeg være bekymret??
  • #1   14. jul 2012 Jeg tror ikke umiddelbart jeg ville være skide bekymret,
    men jeg ville nu trods alt holde øje med hende. Det er ikke noget, der umiddelbart vil blive opløst, så forhåbentlig kommer det bare ud i ét stykke igen :o)
    Og så en anden gang, så hold øje med hende så det ikke sker igen smiley

• #2   14. jul 2012 min frygt er bare hvis det snitter i hendes tarme smiley

• #3   14. jul 2012 da min gamle som schæfer som hvalp havde fået fat i en rulle sølvpapir (han brød et skab op) blev han opereret. På røngten billedet af hans mave lignede han altså også en dalmatiner:) (sølvpapiret giver pletter.) Men måske du kan give hende aparges. (staves?) Det vikler sig rundt om stykkerne..

Altså du kunne jo ringe til en anden dyrlæge udenfor dit område?

• #4   14. jul 2012 Ja, det kan jo være skarpt...
    hmm.
    Jeg ville nok også ringe efter en second oppinion udenfor dit område, så... Og ellers så ja, så er syltede asparges en rigtig god løsning, da det vikler sig rundt om det, og vil derfor beskytte på vejen ud :o)

• #5   14. jul 2012 Jeg ville tage det helt roligt. Hvilket jeg har gjort de gange det er sket herhjemme.

• #6   14. jul 2012 giv ham asparges...det gjorde vi dengang Fanny slugte en nål....dagen efter var vi så ved dyrlægen og vi besluttede alligevel for en sikkerhedsskyld at operere.

Nålen var fuldstændig viklet inde i asparges....ingen skarpe hjørner der.

• #7   14. jul 2012 jeg har lige ringet til en anden dyrlæge.. og han mente ikke jeg skulle være bekymret...

overvejer dog stadig at ringe til en 3.

• #8   14. jul 2012 Min hund har engang spist en hel bakke kattemad. Den så sjov ud da den kom ud i strimler.

• #9   14. jul 2012 Jeg valgte at smutte til købmanden og købte en dåse asparges - og var SPÆNDT på at se om hun ville æde dem...!

Men ned kom der 15 stykker uden problemer smiley

Tak for jeres råd... Nu tuder jeg ikke mere smiley

Kommentér på:
skal jeg være bekymret??

Annonce