{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Råd søges - Familie dilemma (langt) {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Jeg har her i weekende været til familie fødselsdag, hjem i bilen siger mig bror, jeg tror altså fætter er på stoffer.. Hans pupiller var mega store hele aftenen..
Jeg sagde det havde jeg ikke lige set, søndag skulle vi så til sådan noget fætter/kusine noget og ha taget fælles billeder.
Der så jeg det godt, det var det samme. Der var ikke sådan ellers noget at mærke på ham, han har altid været sådan ret energisk.
Man kunne så også tydeligt se hans øjne var anderledes på billederne, da pupillerne jo fylder næsten hele øjet blev hans øjne vildt spookey. Det var røde og hvide, man ku ik se iris.

Jeg ved ikke ret meget om sådan noget, kan de store pupiller skyldes noget andet?
Skal jeg sige noget til hans søster eller forældre? Vil heller ikke ødelægge noget jo er jo bare bekymret for ham.
Aner ikke hva jeg skal stille op, kan ikke rigtig få det ud af hovedet igen :o(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd søges - Familie dilemma (langt)
  • #2   8. dec 2008 JEg ved bare ikke hva jeg skal sige til ham og tror som rotterne skriver også at han vil blive sur og gal.
    Han blev 25 i sommers og har en lille datter på næsten 4. Hvilket jo også bekymrer mig.

• #3   8. dec 2008 Han har så vidt jeg ved ingen kæreste.
    Vi er ikke tæt tæt, så tror han ville sys det var underligt hvis jeg spurgte om ikke han kom forbi..

• #6   8. dec 2008 Grunden til jeg helst ville snakke med hans søster var også at det måske ville være lidt underligt det var mig der kom og spurgte. Når nu vi ikke er såå tæt igen.

Snakkede også med mine brødre om at det da måske var lidt underligt hvis vores antagelser var rigtige og ingen andre havde opdaget det. Ved ikke om de måske lukker øjnene eller ikke ser det fordi de går så tæt sammen.

Men tror måske jeg vil prøve at tage en snak med min kusine og så sammen tage en snak med ham

Kommentér på:
Råd søges - Familie dilemma (langt)

Annonce