{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Og det var så takken man fik *G* {{forumTopicSubject}}

Har lige været ved mekaniker med bilen, og på vej hjem ser jeg at der render en løs hund i vejgrøften. Holder selvfølgelig ind til siden med det samme, og hunden kommer glad hen mod mig.
Sætter mig på hug og kalder på den, og den søde lille hund (en lille islandsk fårehund tæve) hopper op i armene af mig og begynder at kysse mig i hele hovedet...

Jeg opdager desværre for sent at hun er SMURT ind i kattelort, så nåede at få lort på mine hænder, jakke og i ansigtet... Føj for pokker siger jeg bare!

Nå men den bette pige kan jo ikke gøre for at hun er vildt ulækker at røre ved (eller jo, hun kunne nu godt have ladet værre med at rulle sig SÅ meget i kattelort *G*) så jeg må pænt grave i hendes pels for at se om hun har navneskilt på, hvilket hun desværre ikke havde, og imens fil jeg igen en masse myssere af hende.

Beslutter mig for at jeg lige vil gå en tur langs vejen med hende for at se om der er nogen der mangler hende, så må pænt tage mit bælte af og bruge som snor på hende.

Heldigvis går der ikke længe før vi møder hendes ejer som var ude for at lede efter hende sammen med hans anden hund. Han er selvfølgelig rigtig glad for at jeg har fanget hende og takker mig rigtigt mange gange (fik ham lige fortalt at jeg var på vej til at køre hende ind på dyrehospitalet, og at det nok var en god idé at få et navneskilt på hende så det var nemmere at finde ham en anden gang)

Og selvfølgelig mente begge hunde at jeg bestemt skulle have en masse myssere af dem da jeg skulle have mit improviserede hundesnor af hunden... Dejligt *G*

Så nu har har jeg lige været i bad for at få skrubbet den her stank af mig, alt mit tøj er smidt til vask, og skal til at rense mit bælte med læderfedt for at få lugten væk fra det af også...

Ihh hvor er det altså ikke altid nemt at være sød og hjælpsom *G*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Og det var så takken man fik *G*
Kommentér på:
Og det var så takken man fik *G*

Annonce