{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Det var en våd og {{forumTopicSubject}}

Det var en våd og regnfuld aften. Og Tyson og jeg var ude og gå aftentur.
Bedst som vi kommer gående kan jeg godt mærke at Tyson begynder at trække hen mod en bil. Jeg giver ham plads komandoen og jeg får ham med videre.

Men men vi er ikke alene... duuuu duuuu duuuuuuuu
Bag os går der største kat jeg længe har set, en stor fed og rød huskat.
Og tror i den havde tænkt sig at smutte næææææ nej den blev skisme ved med at følge efter os... Selvom jeg prøvede med alle kunstens regler at bede de skride hjem...
Så vi havde den her skræmmende huskat med næsten hele turen igennem og den var altså ikke til at spøge med....!

Så pas på derude når i skal ud på en mørk og regnfuld aftentur.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var en våd og
  • #1   14. nov 2010 Hehe Fennie og jeg har også lige været ude på aftentur smiley Fennie ser for tiden spøgelser over alt - måske en af dem var en farlig kat, der er større end hende selv smiley Der skal jo ikke så meget til smiley

  • #2   14. nov 2010 Her i byen er der ingen store katte der følger efter en........ Kun blottere.....*G*

  • #3   14. nov 2010 hehe Tyson ser også spøgelser tror jeg, for hver gang vi går forbi et bestemt hus så kigger han helt vildt derover. Der intet at se over ved huset. Men han kigger hele tiden derover indtil vi er gået forbi....

  • #4   14. nov 2010 Fennie vender sig konstant om og står og stirrer og går store buer udenom containere, skilte osv. Og det er som sådan sødt nok og får det meste træner jeg også med hende, at de "uhyggelige ting" ikke er farlige, men når det sker hele tiden på sådan en times gåtur kan det godt blive en anelse belastende smiley Nok også for hende..

    Hehe jeg er også god til at "se spøgelser" over det hele smiley Glæder mig til min kæreste kommer hjem igen, så jeg trygt kan falde i søvn om natten igen smiley Alene den megen snak om Paranormal Activity 2 for tiden giver mig nøjern om aftenen smiley Ja jeg er et pjok smiley


  • #5   14. nov 2010 hehe gysere kan jeg godt nok heller ikke se alene, så føler jeg ser ting over det hele hehe

  • #6   14. nov 2010 Hehe mit "syn" bliver ekstra forstærket og min hørelse helt fantastisk, hvis jeg ser gysere, så jeg venter lige til kæresten er hjemme fra Færøerne smiley Og lader Fennie om den overdrevne nøjern i mørket smiley

  • #7   15. nov 2010 puha sådan en kat har vi osse her. det er en af de der blandinger mellem en skovkat og en alm huskat. og det er STOR. også mig som er mega baaaaaange for kattet .. får lyst til a løbe når der kommer en kat "GG:) he he

    vi har en der følger osse og den angriber hvis den får lov ( ikke så fedt når man osse har en lille hund på 1.5kG)


Kommentér på:
Det var en våd og

Annonce