{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

knurrende hunde ( :-)) {{forumTopicSubject}}

kunne ikke forstå at Fimze går med ørerne tilbage og knurre rigtig dybt, ('man er vel en rottweiler') så er det fordi jeg har pyntet til jul, og nu har han pludselig fået øje på alle mine nisser og han er helt oppe at køre, har knurret i ca 10 min nu, og vil ikke nærme sig, så jeg lægger mig lige ned og kæler med nissefar lidt og ser om det hjælper;-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knurrende hunde ( :-))
  • #2   28. nov 2008 nu er han faldet til ro:-) det hjalp, men har da adrig set ham bange før, han plejer at fare rundt med kæmpe store hunde uden skrubler, men de har jo selvfølgelig heller ikke nissehuer på:-)

• #3   28. nov 2008 til at starte med kunne jeg ikke lade være med at grine af det, men for ham var det ramme alvor kunne jeg se, nu er jeg spændt på om det skal splittes i atomer, nu hvor han er dem overlegen;-/

• #4   28. nov 2008 Hehe. I morges blev jeg vækket af Nuser som stod i min seng og gloede arrigt ud af vinduet. Det var vores overboer på 4 sal, vi bor på 3., som åbenbart skulle flytte idag, så der var en lang stige med lift der kørte op og ned med ting lige udenfor vinduet. Det var ikke noget hun var glad for. Hun knurrede meget dybt og længe og gøede og hoppede en gang imellem om bag min ryg for at gemme sig. Det varede længe før hun faldt til ro. Om stigen blev fulgt i timevis til de var færdige. Men så var hun da underholdt så længe, altså efter hun faldt til ro.

• #5   28. nov 2008 ja, man må da sige at de kære små registrere forandringer, så det bliver spændende om han kan lade juletræet stå, vi skal nok ikke lægge gave ind under et par dage før, som vi plejer, hvis nu han tror det er til at tisse op ad:-)

Kommentér på:
knurrende hunde ( :-))

Annonce