15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Barn syg dag {{forumTopicSubject}}
I nat kl. 2 kom vores datter ind til os fordi hun havde ondt i maven. Vi faldt dog i søvn igen. Men pludselig vågner vi ved 3-tiden ved at hun kaster helt vildt op og jeg mener helt vildt. Hele hoveenden af vores seng var fyldt med bræk. Og vi havde bræk i håret, i hovedet, arme og nattøj - bvadr.
Ud i bad med hende mens Rene begyndte at rydde sengen, derefter var det min tur til at blive bruset og så Rene.
Imens jeg så lagde nyt sengetøj på sengen, skyllede Rene så det beskidte sengetøj. Godt det ikke var mig, jeg tror at jeg så havde brækket mig.
Hun kastede så lige op en gang til og kl. 4 i nat kunne vi gå i seng.
Sov dog kun knapt en time, så skulle hun kaste op igen.
Her til morgen, formiddag har hun det nogenlunde fint. Har holdt et halvt ristet toastbrød i sig som hun fik til morgenmad. Fået lidt cola her til fomiddag som også er blevet nede. Så tror/håber det værste er overstået
Haft ringet til børnehaven her til formiddag - der var 15 børn som ikke kom i børnehaven i dag pga. opkastning og diarre. Så der er en virus i omløb, så pas på derude.
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 193
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
God bedring med hende *S*
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Ved også at et par af personalet på mit arbejde i løbet af ugen måtte gå hjem til deres syge børn og familie som også kastede op. Og på bla. Køge sygehus er der en afdeling som er lukket pga. "Roskilde-syge". Så der er bestemt virs i omløb.
Og ja, bræk/opkast er noget af det værste. Jeg kan klare meget, blod, afføring og anden dårligdom, men bræk - puh ha NEJ.
Vi må jo bare holde os indendøre her i weekenden, langt væk fra andre mennesker, så vi ikke giver smitten videre.
jul 2007
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 59 Svar: 616
I beholder det lige for jer selv, har lige været igennem alt muligt sygdom med mig selv og børnene, så har ikk overskud til mere sygdom nu :o(
Rigtig god bedring til alle som er syge derude....
knuuz og kram
Barn syg dag