{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

tråd væk {{forumTopicSubject}}

hvem slettet nu den tråd hvorpå en udlagde en anden hg at have solgt sine hunde for få mdr siden og så har købt ny??
det viste sig vist at trådstarter havde noget andet kørende med pågældende,,,jeg tilbød hende min hjælp med at kunne skanne kvittering ind på hun havde betalt men så blev tråden væk,,,hvem slettet den???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tråd væk
  • #1   9. nov 2008 Der er mange tråde der bare bliver slettet selv om man overholder HG regler .. Lidt irriterende og når man skriver til dem får man som regel intet svar . Desværre...

• #2   9. nov 2008 nå men jeg vil stadig gerne hjælpe dig pia p...så den sag kan komme ud af verden

• #3   9. nov 2008 enig ALT for mange tråde blir bar slettet fordi nogle blir fornærmet, HAèr ikk liiiige syndes om det, trådstarter syndes de har fået svar nok eller at folk ik svarede som de ønskede så sletter de også:( ret dårligt..

har du forresten læst min pb?

• #4   9. nov 2008 Mon ikke det var trådstarter der slettede.... Det var jo denne der havde brug for hjælp til at få skannet kvittering ind...//o:

• #5   9. nov 2008 kan bar stadig ik se grund til at slette sine emner igen, syndes det irriterende når man følger med i noget, så ved man ik hvad der er sket..

• #6   9. nov 2008 Nej tråd starter slettede ikke selv tråden.
    Hun er ret sur over at den blev slettet og hun blev frosset uden grund...
    Sys nu også det er ved at være lovløs land herinde...
    Selv om man overholder alle regler så bliver tråden slettet og man selv frosset.
    Hvad Fanden er det for noget??????
    Ja jeg spørg bare...

• #7   9. nov 2008 Kan nu sagtens forstå den pågældene tråd blev slettet....

Hvad kommer de problemer os ved

• #8   9. nov 2008 Skal lige sige at jeg ikke ved hvad pågældende tråd handlede om.
    Så bare der blev skrevet en tråd om det på katte nettet....ss
    Men har hørt flere der siger at de har overholdt reglerne og har fået tråde slettet..

• #9   9. nov 2008 ja hg bliver alt for kedeligt ,,hvis man slet ikke må noget

nogen syntes nu det var sjovt nok med problemer og husk hvem der started det,,,sommetider skal man passe på med at kaste med sten når man selv bor i glashus,,,
    jo jean jeg har fået din besked og har set den men har jo en mops han...

• #10   9. nov 2008 ku da godt være du ville ha flere tiih:)

ja det blir da død sygt snart med alle de der mystiske regler man ikk kender, for selvom man har fulgt de regler man kender fra man tilmeldte sig sker der alligevel uheldige ting:(

• #11   9. nov 2008 ja jeg vil også gerne have en sort men vil gerne avle med papir,,min han er jo med dkk...

ja jeg syntes også de er meget strenge herinde

• #12   9. nov 2008 hihi får du en dag en sort han vil jeg gerne låne ham en gang i fremtiden hvis jeg må:) tihi.. er blevet lidt forelsket i de sorte:)

Nogle dage tror jeg bar folk er skøre for der blir mange indlæg slettet andre dage er her fint nok:)
    har selv været frosset af skøre grunde.. smiley

• #13   9. nov 2008 Kan ikke gøre ved min tråd blev slettet men jeg bad bare om andres mening om vores hunde ... om vi bare smider dem væk når vi ikke gider glo på dem mere også anskaffe os noget nyt.... men pyt vi lever åbenbart i et køb og smid væk samfund også med vores dyr som nogle praktiserer stort herinde sammen med deres grove påstande

• #14   10. nov 2008 hvor stod der det omhandlet dine hunde ? det handlet ganske enkelt om det er ok og afskaffe de 3 hunde man har og få nogle nye hunde x antal måneder efter

Hvis du mener du har en klemme på mig så opret den andet sted f.eks på din hjemmeside ... jeg ved jeg er i mine gode ret til at stille spørgsmålet åbent og du så føler dig truffet kan jeg ikke stille noget op imod

Kommentér på:
tråd væk

Annonce