{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

selv naboer på landet larmer om natten {{forumTopicSubject}}

Åhh ja vi flyttede i hus sidste år og tænkte der var såå mange dejlige ting ved at flytte på landet, vi var fri for alle de små knægte der kørte alle græsplæner rundt på deres scootere, folk der drak og smed flasker over alt, folk der overgloede en og alle de søvnløse nætter fordi en masse naboer altid skændes eller unge rendte og råbte og skreg dernede meeeeeeeeenn sådan sku det ikke blive..

Herude i det lille kvarter vi bor på landet er der alligevel en flok unge fyre der kører rundt på knallert så alle børnene på gaden ik kan være helt trygge, og så sidder de og ryger og drikker på den lille fælles legeplads der er og smadre fodboldt mål osv:(

og tror i så ikke at jeg havde problemer med at falde i søvn igår og bedst som man endelig virkelig sov smukt så kl 03.16 rendte to unge kvarteret rundt og råbte og skreg pigen eller drengen at han sku styre sig osv fordi han flippede ud og sparkede til alt muligt og råbte at der sku var nogen der havde smadret hans bil og jeg ved ik hvad, til sidst gad vores genbo der også har barn ik høre på det og gik ud og bad dem respektere vi mange der har sovende børn, og fyren råbte bar at han sku havde ringet til politiet fordi nogen havde sparket til hans bil, de var tydligvis fulde:(

de gik så bar om på den anden vej og råbte videre:( så jeg sov først igen kl 4 smiley

- garanteret det er det jule øl igår smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  selv naboer på landet larmer om natten
  • #1   8. nov 2008 Tjae det er jo en af charmerne ved at man ikke er alene på jorden ;o) Men trist at du fik forstyrret din nattesøvn.

• #2   8. nov 2008 Syndes bare det er sååå respekt løs at flippe sådan ud kvart over 3 om natten i et børnekvarter mindst halvdelen af de ca 40 huse her har flere børn. tror desværre det var gæster til nogen her for har aldrig set de to fjolser før..

• #3   8. nov 2008 Ok jeg havde troet at der ville være mere stille. Surt. Jeg bor lige ved siden af det lokale disko og jeg hører aldrig noget til alle de fulde mennesker der går forbi ude på gaden. Mærkeligt at der er så meget forskel.

• #4   8. nov 2008 Jeg bor så langt ude på landet at folk nærmest ikke KAN genere mig, men når der indimellem er fest oppe i byen syntes jeg det er fint at folk morer sig når de går hjem.
    Så længe at det ikke er hver weekend, så syntes jeg at folk skal have lov at have lidt sjov i gaden... børnekvarter eller ej.

• #5   8. nov 2008 der er forskel på at ha det sjovt og så rende rundt en time og råbe og skrige og skælde ud og smadre ting og sparke til andres skralle spande!

• #6   8. nov 2008 Jeg er enig i at man ikke skal sparke til andres ting, men at der bliver rbt lidt og sådan det overlever man nok. Det var jo kun en time.
    Jeg kan forstå hvis det er hver weekend.

• #7   8. nov 2008 Jamen du bor da bare ikke langt nok på landet ;o)

Gør som os... 20 km fra den nærmeste by.... 300-700 m til den nærmeste nabo.
    5 km til den nærmeste lygtepæl....
    35 km til den næmeste lysregulering...

DET er på landet.. Og går der nogen på vejen og råber, så kan vi ikke høre det alligevel :o)))))

SKØNT at bo på landet ;o)

• #9   8. nov 2008 ej prøv lige at styr dig lucy, det gik jo ud over mange menneskers og børns natte søvn! når selv andre naboer går ud og ber dem være stille, helt ærlig de høre ikke engang til her. folk kan sku lade være at drikke hvis de ik kan opføre sig pænt, det ik iorden at sparke til fremmeds skralle spande osv..

guskelov var det min naboes skrallespand og ikk min for så havde jeg flippet ud, hvis jeg sku stå og samle alt mit skral op pga sådan en idiot.

folk må skam gerne være her der er mange søde mennesker, men har herude plejer ALLE at tage hensyn til hinanden, så kommer der gæster til nogen og ødelægger det..

• #11   8. nov 2008 der er stadig forskel på hvordan man opføre sig det her var nogen på min egen alder sikker og jeg er selv 23, så er altså ikk en gammel sur dame, syndes bare det synd for de børn der blir vækket og skal høre på sådan noget for de snakkede ikke særlig pænt..

• #13   8. nov 2008 syndes bare du skal lade være at ødelægge min tråd!!!!

Jeg har som alle andre lov at skrive når jeg også har dårlige oplevelser som alle andre.. og man kan da lade være at skrive i folks indlæg hvis man ik har noget godt at skrive..

• #15   8. nov 2008 helt ærligt at sige jeg skla flytte fra mit hus fordi jeg syndes det respektløs af folk at ødelægge andres ting og vække små børn om natten fordi folk ik kan styre sig:(

• #18   8. nov 2008 tak sanne det lige nøjagtigt sådan jeg har det, snakkede os med min genbo idag som havde snakket med dem i nat, han sagde os det normalt ik skete og han har boet her i 12 år !

Kommentér på:
selv naboer på landet larmer om natten

Annonce