{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
328 visninger | Oprettet:

Nye tråde ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Er det kun mig der sidder med en fornemmelse af, at ingen gider at læser de igangværende tråde ?

En starter en tråd med en veloverstået juleaften og 2 min efter, er der en der starter en tråd om nøjagtigt samme emne, bare med en anden overskrift. Og sådan bliver det ved.

Det ville altså være dejligt, om man kunne fortsætte de tråde der er igang lidt længere, ellers bliver der altså rigtig mange og retforvirende tråde om samme emne.

Er det kun mig der syntes at det er for meget ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye tråde ?
  • #1   25. dec 2005 Enig Ulla.....det var lige som igår......der var der et hav af tråde, hvor folk ønskede god jul.

    Jeg har skrevet i en af de tråde med juleaften....men jeg er vist også den eneste :0)


  • #2   25. dec 2005 Ulla du har fat i noget...

    Folk kunne godt lade trådene kører længere. Jeg selv personligt starter ikke en tråd om et emne der lige har været, men skriver det i den tråd der er igang.

    Så du har så evigt ret!

    Havde I alle ellers en god aften igår???

    Hold da fast hvor var Bella træt dag kl. blev 23... Der havde hun også bare fulgt med i ALT gennem hele dagen. *GG*


  • #3   25. dec 2005 Øøøøøv

    Jeg kommer altid sidst i en tråd, så ingen læser hvad jeg skriver. :o/

    Nå pyt med det da...
    Så synger jeg bare:

    ...Julen varer lige til påske!!!


  • #4   25. dec 2005 Jo jeg læste det smiley

    Goood juul.... Helt til påske... smiley


  • #5   25. dec 2005 Hej alle.
    Tusind tak for jeres opbarkning, og nej søde Nutellamor, jeg lader jo tråden kører, så jeg kan læse videre når jeg nu er tilbage og har tid, he he. gid alle ville gøre det.

    Jeg syntes da udmærket, at man bare kan lade en tråd kører hele dagen med feks. stemmerunde, hvis man ikke selv sletter den på sin side, ja så kan man jo bare spørge i samme tråd om vi lige skal tage en omgang mere ikke ? Hvor svært kan det være ?

    Jeg startede en tråd om stemmerunde i morges, men ingen svarede og så tænker man, ja fint om 1 time er der bare en der starter en andet tråd om stemmerunder. og det er det jeg mener er for meget.

    Udfordringer kunne som Rikke også siger, bare køre i en tråd hele dagen.

    Jeg mener kun at man skal starte en tråd når der er et nyt emne.


  • #6   25. dec 2005 Ja det ville være rart og mere overskueligt end at man om aftenen når man kommer hjem skal sidde og kigge 4 sider eller mere med indlæg igennem...

  • #7   26. dec 2005 Familien Frandsen.
    Helt enig, men jeg tror ikke rigtig på, at det kan lade sig gøre.

    Hvis vi kikker på hvor mange der egentlig har læst tråden ind til nu (105) og ser hvor mange der har gidet at svare (8) ikke?

    Hvis det skal kunne lade sig gøre, så skal reglerne nok håndhæves igen fra HG`s side, som Rikke også er inde på.


Kommentér på:
Nye tråde ?

Annonce