{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

mystiske tråde {{forumTopicSubject}}

ja er det kun mig?

nogle gange får jeg besked på at der er nye indlæg i de tråde jeg deltager i og når jeg så kikker, så er der ingen ny indlæg.
andre gange når nye hændelser blinker og man klikker på det første af de nye hændelser, så forsvinder resten.

det gør det jævnlig for mig og ikke altid jeg når at se hvad tråden der forsvinder handler om, så svare jeg en dag ikke på et spørgsmål, så har i svaret her.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mystiske tråde
  • #1   24. feb 2008 Det same her med at der er nye hændelser også er de andre væk efter man har kigget det første..
    Men tråde man deltager i hvor der ikke er skrevet noget nyt, det har jeg ikke oplevet...
    Og bortset fra det så er det SÅ irriterende at den meget tit fryser, så skal den godt nok tænke længe... Lige som man er midt i noget og bare vil frem...


  • #2   24. feb 2008 ja min fryser også hele tiden. er begyndt at tage kopi af det jeg skriver, hvis det er langt. så er jeg sikker på at kunne skrive det igen

  • #3   24. feb 2008 Glad for at jeg ikke er den eneste. Jeg havde skrevet noget i en tråd. Dagen efter kunne jeg slet ikke finde det - synes ellers det var meget klogt skrevet smiley
    Man har åbenbart ikke ret lang tid til at skrive - øv, især hvis man synes at det var vigtigt det man skrev.


  • #4   24. feb 2008 Anne og Rene R - det du har prøvet er nok at skrive i en tråd, der i løbet af natten er blevet slettet. Det sker ofte enten af brugeren selv eller af HG

    Hulk - det håber jeg også på.


  • #5   24. feb 2008 Min fryser også tit.. det er virkelig irriterende hvis man er midt i en bedømmelsesrunde.... men okay der er jo også mange brugere her på hg, så nok ikke altid serveren kan være med...

Kommentér på:
mystiske tråde

Annonce