{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Jeg er muse morder!!! {{forumTopicSubject}}

Vi har jo 2 katte (store killinger), Sofus som er en stor bassedreng på 4 kg og meget langhåret.. skøøøn dreng, kan fange blade og er meget stolte af dem...
Så har vi slagteren Fifi, en slank, langbenet hvid/sort misserpige.. Hun er den fødte musefanger... Jeg fatter ikke hvor hun finder alle de mus.. 1-2 styks om dagen!
I starten åd hun rub og stub.. Nu er hun fileme begyndtm, at slæbe dem med ind af kattelemmen, og stolt lægge dem til skue for alle os andre.. LEVENDE..
Eller de er lettere amputeret, så de ikke løber så langt.. Vi er meget dyrevenlige i vores hus he he.. så vi kan jo slet ikke klare , at se det, synes det er klamt og syndt selvfølig.. Så musene må jo dø.. Jeg har nu slået 3 mus ihjel med en herregårdsten.. bestemt ikke en fed følese.. Gemalen er heller ikke så sej, hvad det angår.... Ifgår måtte vi nærmest diskutere om hvem der skulle tage den MEGA mus hun havde slæbt med ind i sin legetunnel... Det blev gemalen der tabte... MEN nu er jeg hjemme om dagen, da jeg arbejder om aftenen.. Og så er jeg alene AARRGGHH! og imorges lå der en lille rundsnuet mus og pev inde på kontoret.. Fifi sad stolt og betragtede den.. Hun er en led mis... Jer katteejre?? har i også seriemordere på 4 ben derhjemme??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er muse morder!!!
Kommentér på:
Jeg er muse morder!!!

Annonce