400 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Tysk oversættelse"
Tysk oversættelse
Hejsa. Jeg har bestilt noget på www.zooplus.de og de har så sendt sådan en mail hvor der står: Ihre Bestellung ist am 30.10.2008 von uns in Teilen gepackt und versandt worden. Noch nicht aufg...
Hejsa. Jeg har bestilt noget på www.zooplus.de og de har så sendt sådan en mail hvor der står: Ihre Bestellung ist am 30.10.2008 von uns in Teilen gepackt und versandt worden. Noch nicht aufg...
Skrevet af: Rikke L - 30. okt 2008
oversættelse tysk
Der gik et par år inden der blev erklæret krig, og dette gjorde ikke min tilstand bedre da den garage/kælder jeg boede i sammen med nogle andre fattige, blev bombet ned. Ikke nok med det døde min bed...
Der gik et par år inden der blev erklæret krig, og dette gjorde ikke min tilstand bedre da den garage/kælder jeg boede i sammen med nogle andre fattige, blev bombet ned. Ikke nok med det døde min bed...
Skrevet af: emma og mette elsker CHILI <"3333 . - 2. okt 2008
oversættelse tysk
Et par måneder efter kunne hun ikke holde det ud længere, så det endte med at hun tog livet af sig selv. Jeg blev så sur og frustreret på hende og på mit liv, så jeg bestemte at selv at tage ud i la...
Et par måneder efter kunne hun ikke holde det ud længere, så det endte med at hun tog livet af sig selv. Jeg blev så sur og frustreret på hende og på mit liv, så jeg bestemte at selv at tage ud i la...
Skrevet af: emma og mette elsker CHILI <"3333 . - 1. okt 2008
Spar penge på din forsikring
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 898 Svar: 11.896
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 1.444
Men kan bruges i flere sammenhænge.
Tysk oversættelse