{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

pomeranian søger ny ejer {{forumTopicSubject}}

hej -

jeg hedder pølse og er snart ti år gammel... jeg er en sød og rar pomser som søger et nyt hjem da min ejer ikke længere kan lide mig.

godt nok er jeg ret vanskelig og lugter en anelse ind i mellem. jeg fiser og kan ikke lide børn og bider gerne efter dem og andre hunde intresserer mig mest hvis de er på vej ud af døren.. jeg sover det meste af dagen, snorker ulideligt og koster en mindre formue i dyrlægeregninger.

grunden til jeg søger nye ejere er som sagt at min nuværende åbenbart ikke kan lide mig. det starter med at i morges - der påstår de at jeg har dårlig mave - bare fordi man er kommet til at prutte lidt med fyld ud over sig selv - og de propper mig i bad - så får man ikke engang lov til at ligge særlig længe bag efter og have ondt af sig selv. nej nej .

så skal man sku børstes og have klippet kløer --

ja også er man sat på skånekost - hva er det nu for noget - ris med torskerogn - adder hvad er det at give -- også skal man ud og tisse - og hvad sker så --- ja så glemmer de mig sku ude i regnen -- så må står der og får nærmest frost springninger i benene og snuden... og lige for at toppe - ja så skal man sku have vasket sin røv --- igeeeeeeeen...

så i kan godt se at de her vilkår slet slet ikke dur...

ønsker i at ansøge - så skiv en pb på min profil - medsend gerne frolic.

med venlig hilsen - hans kongelige højhed - pelspersonen pølse

http://www.hundegalleri.dk/uploads_xl_wm/465317.jpg?14-10-2008 00:10:18


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pomeranian søger ny ejer
Kommentér på:
pomeranian søger ny ejer

Annonce