{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

At fange en indbruds tyv i underbukser {{forumTopicSubject}}

Her for 1 time siden ca lå mig og kæresten i sengen og prøved på at sove høre så hundene blir urolig og dør håndtaget blir rørt ved og døren går op og tænker Fuck jeg har glemt og låse døre og vaps vores den store hund har åbnet den så fare ned af vores trapper og ud af døren hun iført underbukser, i det jeg kommer ud ser en hatte kældt person med ella under armen men det går hurtig op for ham hun vejer mere en hun lige ser ud til så han slipper hende og jeg følger self efter ham og vi løber forbi nogen der lufter hund og jeg råber de skal ringe efter politie for så fat i ham og nogen min senere kan jeg høre en politi bil og dem med hundene kommer løbende over til mig for at hjælpe til politiet kommer så og tager fyren med og jeg blir fulgt hjem af en betjent der sidder og snakker med mig i 20 min ca. Hvor efter han køre. Kæresten er taget hjem til en veninde med vores søn da hun var utilpas med at skulle sove her i nat. Og nu sidder jeg her selv og små griner lidt over det her da det må have set meget komisk ud, og tro heller ikk ham gutten havde forventet at blive jagtet af en 208 cm høj fyr med en vægt på 115 iført et par bokser shorts med bat mand på. Og tro heller ikk dem der luftet hunde havde forventet at se det på deres aften tur hehe. Men har da lært at der ikk er meget vagt hund over vores 2 hunde og at jeg skal dobbelt tjekke jeg har låst døren. Hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At fange en indbruds tyv i underbukser
Kommentér på:
At fange en indbruds tyv i underbukser

Annonce