{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

ikke leg med ild {{forumTopicSubject}}

GRUNDEN TIL MAN IK SKAL LEGE MED ILD!!!
DET SKETE MED MIG!

jeg skulle tænde en smøg og havde lige rodet med min bil så var ik klar over der var kommet benzin og olie på mine bukser,
så sku jeg tænde en smøg, også kom der ild i mine bukser
og kæmpede med at få bukserne af, bukserne var af mærket rydelhouse som minder om everlast bukser af nylon stof, som er elastiske afslapningsbukser
hvor de også er stramme elastiske nede ved fodenden,
så jeg prøvede at få bukserne af imens flammerne bar blev større og større,
og smeltede min hund indvendigt, mine bukser hang nu nederst på mine ben men ku stadig ik få dem helt af
lagde mærke til på mine ben var der stykker af bukserne smeltet fast,

og at mine snørrebånd på mine sko allerede var smeltet, jeg prøvede at ta min sko af nu så
jeg ku få mine bukser af efter, ved at tage min ene hæl på den anden for at få den af men nu var begge
mine bukse ben smeltet sammen, imens jeg råbte til nogen af mine venner TA DEM AF TA DEM AF,
og den ubeskrivelige smerte blev værre og værre, min bror kom og fik selv anden grads forbrænding på sine hænder, som jeg også har nu, fordi han prøvede og tage mine bukser af mine ben,
han fik det ene bukse ben af og min hud var næsten smeltet af helevejen rundt også på mine lår,
og det andet ben blev ved med at brænde og prøvede ydeligere 10-20 sec
på at få det andet bukseben af, det hele kom af og jeg rejste mig hurtigt op i panik og satte mig ind i bilen
jeg råbte KØR TIL HOSPITALET, men så uheldig som jeg var
vidste ingen af mine venner hvordan vi kom derhen helt præcis.
jeg blev hurtigt kørt fra fields ned til den nærmeste sø hvor jeg hurtigt hoppede i
men slet ik ku slappe af og blev ved med at råbe RING TIL EN AMBULANCE NUUU,
vi var desværre et sted som vi ik helt præcis vidste hvordan vi var kommet til så vi ku ik finde vejen tilbage..
vi kom i sidste ende til brøndby strand station, og undervejs ringede vi til en ambulance,
jeg sad 5 min på brøndbystrand station kun iført trøje og strømper og boxeshorts,
og helt helt smeltede ben og alle folk gloede, og jeg græd græd græd af smerte,
de 5 min jeg ventede på ambulancen føltes som en time, jeg ku ik sidde stille og jeg frøs rigtig meget
og hele min krop begyndte at ryste, mine tanker fløj igennem mit hovede,
og blev ved med at tænke tilbage på den lyd da der lige blev tændt ild til mine bukser. wooomm.

dette er grunden til jeg kom på hospitalet d. 24 september, kl 12:51

og skal være her nu i 14 dage, hvorefter hvis der ik er kommet hud på mine ben
skal der foretages en hudtransplantation fra mit lår hvor de laver en hudafskrabning
og bruger det på mit skinde ben og benmuskler og indersiden af mit lår og under knæet..
derefter jeg så skal være indlagt 14 dage mere, uden nogen fysisk kontakt med andre folk
pga eventuelle bakterier, begge mine ben er smeltet og jeg har fået en tredje grads forbrænding på 11,5 procent af min krop,
som så er benene, og anden grads forbrænding på mine hænder

ikk leg med ild, det kan gå galt, skriver det for alle jer andres bedste

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ikke leg med ild
Kommentér på:
ikke leg med ild

Annonce